close
係人都想牙齒白淨
 
尤其是係我呢啲成日笑到見牙唔見眼嘅人
 
牙齒對我來講真係好重要㗎
 
所以我間中都會美白牙齒
 
係人都知道我每日都有奶茶咖啡嘅習慣
 
所以牙齒變黃嘅速度會比其他人快
 
我都唔想人哋見到我啲牙齒笑起上嚟黃黃的
 
要美白牙齒人要注意喔
 
未經醫生處方的牙齒美白套裝可能會對牙齒造成損害
 
所以要謹慎選用唔同嘅品牌
 
千萬不要亂咁嚟
 
Zenyum White整個美白療程由註冊牙醫審批並指導你正確的使用方法
 
 
 
 
而且,客人係先需要到診所進行掃描/印製牙模
 
 
 
 
以製作專屬自己的美白牙套
 
度身定制的牙套能確保舒適地緊密貼合你的牙齒
 
不會令美白啫喱溢出
 
去完牙醫診所嗰度之後
 
過咗兩星期
 
就會收到牙齒美白套裝
 
入邊包括
 
香港註冊牙醫諮詢及掃描
 
為你度身訂造的美白牙套
 
 
美國製醫療級牙齒美白啫喱
 
美白啫喱主要成分
 
過氧化脲: 由水(唾液)激活,並逐漸釋放。確保安全地美白牙齒
 
硝酸鉀 + 磷酸鈣 + 氟化鈉: 平衡口腔中的pH值,防止敏感
 
薄荷口味: 給你清涼的感覺和清新的口氣
 
療程係10日
 
只會每一晚刷完牙
 
解鎖美白筆
 
 
 
 
 
打開美白筆並扭一下,令美白啫喱流出
 
在美白牙套上均匀塗上美白啫喱
 
 
 
 
 
 
將美白牙套戴上讓其貼合牙齒表面後抹走多餘的美白啫喱
 
佩戴牙套一小時
 
 
 
 
除下並漱口就ok
 
在使用美白療程5天後
 
可使用防敏啫喱保護牙齒
 
俾大家睇吓我五日同埋十日後既使用效果
 
 
 
 
 
係咪好大分別呢
 
我自己就覺得好大分別
 
而家啲牙齒可以白白淨
 
笑都可以笑得開心啲呀
 
而家都白咗好多啦
 
---------------------------------------------------------------
 

 

 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()