close

每個人都想擁有潔白的牙齒 包括我在內 因為牙齒如果看起來黃色 真係好影響外觀 尤其是我呢啲咁鍾意飲奶茶咖啡珍珠奶茶嘅人

 

 

 

 

 

 

 

 

再加上我成日笑到見牙唔見眼 所以我係非常之緊張我嘅牙齒 每一日我都會刷牙再加漱口水再用埋牙線 但係因為每日都會飲好多奶茶嘅因素 其實好多時候 大約幾個月之後 牙齒都會開始慢慢見到黃黃地 所以今次我要介紹令到牙齒可以美白嘅一個療程 最近我就開始留意Zenyum White美白套裝 由香港註冊牙醫諮詢及掃描、度身訂造的美白牙套及美國製醫療級牙齒美白啫喱

 

 

 

 

 

所以可以好安心使用 頭先第一步就係預約時間去牙醫診所做詳細諮詢及檢查 時間大約20分鐘就可以完成㗎啦 非常之快捷 所以我嗰日帶埋樂樂去 去到診所 醫生會幫我進行一個3D牙齒掃描

 

 

 

放心 過程好舒服完全唔會痛 係冇任何感覺㗎 再幫牙齒拍照做紀錄 之後就完成㗎啦 大約兩個星期左右就會收到為我定制的Zenyum White 美白牙套 確保真係緊貼着我嘅牙齒 達到療程的理想效果 依家仲有優惠添啊即 Click: http://bit.ly/luicayin 用埋優惠碼 「Cayin100」 即享$100 扣減優惠

---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()