close

隨着年紀增長 護膚品真係越來越多

尤其是有陣時唔夠瞓或者壓力好大嗰陣時

 

皮膚狀態就會好似好唔穩定

 

或者會睇到好乾及面黃黃 毫無光澤

 

所以我都會揀選一啲比較天然嘅產品

 

去幫我解決肌膚嘅問題

 

 

Dior全細胞能量超強精華液我連續使用左七日

 

 

 

 

 

明顯睇到皮膚有改善

 

Dior Science對乾細胞和花卉科學的20年研究

 

入面有91%天然成分

 

一瓶就蘊藏了超濃縮能量

 

 

 

 

 

用完之後好似喚醒肌膚細胞

 

好明顯睇到虎紋嘅位置無咁深

 

整體都更加飽滿

 

而且質地都好水 完全唔怕有黏笠感

 

 

 

 

 

蘊含獨家及新一代抗氧化透明質酸

 

超輕盈微分子有助肌膚吸收配方

 

這枝精華仲可以用1:3的份量加入恆久貼肌亮澤粉底液

 

令妝容更加貼服 保濕之餘

 

仲可以提高光澤感㗎

 

我係好鍾意呢個精華 好用喔

 

同時這七天我也配合埋爽膚

 

 

 

 

 

 

 

每次洗完面 沾濕化妝棉

 

並放置於顴骨及前額作 深層滋潤之用

 

 

 

 

 

佢有輕輕的花香味 用完之後成個人都好relax

 

之後再用眼霜

 

而家我經常都會開冷氣

 

有陣時笑起上嚟都感受到眼嘅肌膚周邊也變得好乾

 

所以我都會揀選一啲較為滋潤嘅眼霜可以幫我撫平眼紋

 

 

 

 

 

這枝完美活能超效眼霜可以減淡眼紋同埋浮腫等等嘅問題

 

用完佢之後上妝都無咁乾

 

 

用完晒以上嘅嘢最後就用返個完美活能超效乳霜去幫肌膚做返個保濕屏障

 

 

 

 

 

 

乳霜質感也很清爽

 

入面蘊含奧米加369及脂肪酸的天然植物油

 

能滋養和柔化肌膚

 

減少肌膚表面老化的跡象:細紋、皺紋、鬆弛等等嘅問題

 

現在一個套裝便可體驗系列的重點產品

 

 

 

 

 

當中包括

完美活能超效化妝水 50 ml

完美活能超效精10 ml

完美活能超效乳霜 15 ml

完美活能超效眼  5 ml

 

使用7 肌膚看得更年輕、強韌 、健康

 

讓您探索全方位抗衰老修護細胞完美活能力量

 

重啟肌膚健康的光澤感 >> https://bit.ly/34XrWha

 

---------------------------------------------------------------
 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()