close
一聽到Olay我就諗到 平靚正
 
真係呀 我就係多年用家 性價比高
 
少少的價錢 就可以達到我想要的效果
 
所以我係好推薦
 
每次我收到佢地既產品 我都好開心
 
今日又有新products
 
好靚 必入手 顏值同 CP 值都超高嘅 OLAY X Keith Haring 聯乘系列
 
 
 
愛美小資女必買
 
我最喜歡節日限定新品
 
「OLAY X Keith Haring 節日限定聯乘系列」
 
印上 Keith Haring 經典塗鴉
 
有愛心、人仔
 
 
 
 
 
可愛得黎又潮流感十足
 
今個聖誕必入手的話題吸睛新品
 
我用起上黎都開心啦 女人呀~就係咁
 
距離聖誕節仲有兩個幾月
 
但喺抗疫疲勞下,相信好多人都想快啲感受下節日氣氛
 
由其今年 大家也無什麼節日氣氛
 
收到 OLAY 超吸引節日限定產品我自己都興奮
 
Super cream同埋個B3 精華都好好用
 
 
 
 
 
包裝又吸睛
 
我最鍾意喺化妝之前用Super cream
 
質地水潤
 
 
而且十分易推和快吸收
 
用完之後肌膚即時充滿滋潤感
 
變得嫩滑細緻
 
連粉底液都變得更加貼服
 
而且用完之後
 
都會feel到皮膚更加緊致
 
連額頭嘅細紋都會減少
 
另外細胞級 B3 精華仲要係增量裝
 
 
 
 
係我至愛
 
因為我呢啲成日失眠嘅人
 
面色一定係好差
 
佢有個名架 叫去黃補水神器
 
 
 
所以我成日都用
 
細胞級 B3 精華內含 99.7%高純度維他命 B3 「Super B3」
 
運用瑞士提煉技術
 
以精準比例令精華更滲透
 
亮白去黃功效更顯著
 
加上獨家日本珍珠光學科技
 
全面去黃提亮,肌膚光澤度大大提升
 
並且加入智能水分調節因子 為肌膚瞬間注水
 
而家我手頭上既products 都印上 Keith Haring 經典愛心和人印塗鴉
 
藝術感滿分,絕對值得收藏呢
 
以水亮肌膚迎接聖誕啦
 
62 折膠原增生套裝(建議零售價$279.9)
 
即日起 OLAY X Keith Haring 節日限定
 
Super Cream 已經係萬寧同屈臣氏上架啦
 
仲有超抵嘅 62 折膠原增生套裝
 
入面有新生高效緊緻護膚霜 50g、新生高效緊緻活膚露 18mL、新生高緊緻效彈力面膜、2 片 PROX 煥顏淡紋抗皺精華 6mL
 
OLAY x Keith Haring 71 折透白光感精華增量套裝(建議零售價$429)
 
套裝入面有細胞級 B3 精華 50mL 增量裝
 
再多送 PROX 亮潔晳顏淡斑精華 14mL
 
優惠達 71 折
 
即日起係萬寧/屈臣氏可以買到啦

 

 

 

即刻 click入去了解下更多產品資訊啦
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()