close
熟我嘅朋友都知我
 
呢一年睡眠質素真係好差
 
長期都瞓得唔好
 
一係就失眠
 
我真係好難得瞓到一覺好覺
 
最近飲咗呢一隻花茶之後真係有改善
 
好神奇啊
 
本身呢一隻花茶係比樂樂
 
但我自己都忍唔住搶咗嚟飲
 
所以我好推介一啲睡眠質素好差嘅人飲用
 
「石斛.檸檬茶」
 
 
 
 
石斛.檸檬茶以皇室御用的鐵皮石斛加入檸檬花茶中
 
帶給您最原始的健康味道同時輕鬆提高自身免疫力,對抗疫症
 
亦希望將『新茶療』概念融入您的生活
 
告別苦口中藥及傳統的維他命保健品
 
本身石斛花可清熱健脾
 
好啱我呢啲人飲可益氣生津
 
 
又滋陰補腎,斂氣安神
 
適合失眠多夢既我
 
提升睡眠質素同時具有調整腸胃及消化系統
 
為身體築起最根本的保護網對抗外來細菌侵襲
 
入邊仲加咗檸檬 所以有啲清新嘅甜味
 
味道天然甘甜
 
而且即沖即飲非常之方便
 
若加入無糖梳打水冷泡更是夏日良伴
 
大人小朋友均適合飲用
 
 
 
 
飲用方式:
 
熱泡 加入350-500ml熱水等候3-5分鐘 (最佳)
 
冷泡 加入350-500ml冷水後,冷藏2-3小時
 
保存方式:置於乾燥陰涼處
 
我覺得飲完最明顯就係嗰啲暗瘡無咁多
 
同埋去廁所都去得順咗同埋多咗
 
好多時候都話一日要飲八杯水
 
就咁飲呢個花茶都可以飲到
 
有時真係飲到停唔到口
 
石斛檸檬當中蘊含的石斛多醣、多種維生素如維生素C、P
 
有助加強抗菌力,提升自身免疫力
 
長期飲用能預防感冒
 
為身體築起一層保護網
 
六款自選戀水‧瓶 讓你輕鬆戀上茶療
 
 
 
 
 
每款戀水瓶內藏有不鏽鋼茶隔
 
飲用時不會吃到花朵
 
更可以細賞到花朵在水中盛開的花世界。
 
水瓶貼心定制的500ml容量
 
輕鬆返沖4次,就能補充每天身體所需的8杯水份量
 
一盒7包
 
每包茶包約 5g,單包入
 
全天然,不加香精及人造糖
 
使用安心無毒原料,並通過SGS農藥殘留檢驗
 
安全可靠
 
 
Facebook 專頁︰mzklife
 
Instagram 帳號︰mzklifehk
 
電郵︰info@mzklife.com
 
電話︰3651 1525
 
地址︰荃灣沙咀道 381-389 號榮亞工業大廈 A 座 4 樓 A 室
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow
    文章標籤
    花研草說 石斛檸檬 花茶
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()