close
啱啱過完個聖誕節
 
Party很多又食多咗?
 
我都係呀
 
新一年要讓自己變更好
 
再加上呢排樂樂返咗學
 
多返少少時間做運動
 
為咗盡快回復苗條身形
 
我最近開始飲Vegie蛋白果昔
 

 
 
我之前上網做過research
 
食高質的蛋白 去再配合輕鬆運動
 
也可以增加肌肉量
 
所以呢排keep住我都係咁做
 
Vegie 蛋白果昔喺日本有大量真人實證
 
10日成功減磅
 
而家每日都會飲一杯
 
 

 
 
要keep住有足夠蛋白質
 
才可以給我繼續令脂肪燃燒
 
內含42種高纖蔬果酵素
 
飲咗佢之後腸胃也會更暢通咗
 
去廁所都會好咗
 
絕無致肥糖分
 
只含增肌所需蛋白質、維他命及食物纖維
 
無添加
 
100%低敏豌豆及大豆蛋白
 
易消化,提升增肌能力
 
不含麩質
 
適合純素、乳糖不耐症及對麩質過敏人士
 
20g豌豆及大豆蛋白 – 增肌、提升基礎代謝率
 
7款新鮮天然野莓酵素 – 燃燒脂肪
 
補血氣 促進腸道蠕動
 
8種維他命 – 幫助消化、提升代謝率
 
飲用亦都好方便
 

 
 
先放25克(約3湯匙)蛋白塑身果昔粉未到杯中
 
加入250毫升水/牛奶/豆乳 搖勻即可飲用
 
平時可以用嚟作一餐嘅代餐
 
不出一星期 即刻見到個腰圍即刻瘦返晒
 
效果真係不錯
 
有可可口味 及 野莓口味 可選擇
 

 
 
我個人就喜歡野莓口味 清甜可口
 
減肥人士有興趣就快啲嘗試下啦
 
---------------------------------------------------------------

 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()