close
平時我喺屋企
 
好多時候都唔係好鍾意飲水
 
除咗呢一起身飲一大杯水
 
 
 
其餘嘅時間好多成日都會飲花茶或者咖啡
 
最近我就飲呢一隻「石斛.薏米花茶」
 
 
 
 
 
主要嘅原因都係因為可以幫我去濕
 
有時一起身見到自己個樣都好腫
 
花研草說係自家種植珍貴鐵皮石斛
 
以其高效抗氧化的石斛花調製出功效不同的「凍齡‧茶」系列養生花茶
 
選用全天然的優質材料
 
冷泡熱沖皆宜
 
 
 
 
通過SGS農藥測試 全天然 不含⼈造糖
 
所以我都可以好安心飲用
 
飲花茶比咖啡更加健康
 
 
 
 
而且又可以健脾益胃和利水滲濕
 
佢另外加咗粟米鬚、甜菊葉和茉莉花葉
 
 
 
所以飲落去味道清香甘甜
 
最重要就係非常之方便
 
一盒7包
 
我自己就鍾意熱泡
 
加入350-500ml熱水等候3-5分鐘就可以飲用
 
又或者冷泡
加入350-500ml冷水後, 冷藏2-3小時
 
當日可沖泡3至4次
 
飲花茶係一個養生嘅習慣
 
不同的茶給我們帶來的是不一樣的功效
 
了解花茶才能懂得為自己養身養心
 
立刻開展你的凍齡習作
 
亦可親臨佢地既工作室及店舖試飲並選購無添加凍齡茶
 
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()