呢排高峰期呀

個個都非常之注意 包括我在內

由細飲到大嘅京都念慈菴兒童枇杷膏
 

 

 


一望到佢就好懷念我阿媽以前成日沖比我飲

真係㗎~我一咳~佢就沖比我飲㗎啦

飲幾次就唔咳㗎啦 好神奇~

所以屋企點都有一枝傍身

而家出埋京都念慈菴兒童枇杷蜜

係橙味㗎 所以易入口好多

可以就咁倒落湯匙羹中食亦都可以溫開水調開飲用

可以幫樂樂打好過底

佢有滋潤喉嚨強肺護喉既功效

含有魚腥草、維他命C、蜂蜜、黨參

增強免疫力又可以滋潤益氣

 

 

---------------------------------------------------------------

 

 
 
 

 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()