close
今日我要推介這個由皮膚科醫生也推薦的Eucerin透明質酸緊緻充盈系列,包括Eucerin小銀彈、Eucerin眼霜及面霜
 
 
 
見到呢個品牌 我就好自然諗起要對抗皺紋
 
之前我有用佢地的小銀彈
 
一樣好好用
 
佢的透明質酸分子微小達40倍
 
好快能滲透至皺紋根部皮層
 
由內而外修補皺紋
 
我尤其眼嘅位置
 
因為經常化妝落妝拉拉扯扯
 
皮膚鬆弛嘅問題
 
再加上年紀增長啦
 
骨膠原嘅流失
 
我自己都發覺笑起上嚟眼紋越嚟越嚴重
 
所以一定要用抗皺嘅產品去幫幫我地
 
好多時候皺紋出現左之後就會好難解決㗎
 
所以一定要預防勝於治療
 
提早使用抗皺產品就可以事半功倍
 
眼霜一定要揀適合自己的
 
係呢啲咁凍嘅天氣我一定會揀啲滋潤啲嘅眼霜《Eucerin透明質酸緊緻充盈眼霜》
 
 
 
Eucerin配方由大小透明質酸分子及高純度活性分子Glycin Saponin組合而成
 
大透明質酸分子有效停留於肌膚表面
 
去發揮保濕劑功效
 
小透明質酸分子則有效深注肌底
 
由內而外高效填補皺紋
 
 
 
 
大小分子都有就可以完全做到保濕緊緻
 
高純度活性分子Glycin Saponin則有效促進肌膚透明質酸自生高達256%
 
 
 
 
我用左一排已見到眼紋有所改善
 
質地滋潤 好適合呢啲乾燥天氣使用
 
佢仲附有SPF 15+ UV保護
 
所以可以化妝前使用
 
當係一個眼部妝前底霜
 
我黎緊去日本會好凍
 
我必須帶埋佢去先可以上眼妝
 
 
 
最重要不含香精
 
敏感肌膚亦可使用 非常推介
 
另外就係頭先講的小銀彈
 
佢絕對係對抗皺紋界嘅專家
 
 
 
高純度活性分子Glycin Saponin有效促進肌膚透明質酸自生
 
用左一排之後睇到個虎紋同埋額頭嗰啲火車軌都冇咁深
 
 
因為我記得有一排自己減肥減得好犀利
 
之後開始發現面部鬆弛等問題
 
其中一樣我就係用佢解決
 
亦可以轉針對頸嘅位置
 
質地好水潤 不過我建議配合埋透明質酸緊緻充盈晚霜使用效果更佳
 
 
 
 
由內而外高效填補皺紋
 
快速令皮膚回復充盈緊緻
 
質地細膩柔滑
 
 
 
可以深度滋潤且容易吸收
 
好適合而家呢啲天氣使用
 
記僅用完精華素必須要用面霜Cover住
 
就可以快速令肌膚補充水份之餘又可以對抗細紋
 
Eucerin透明質酸緊緻充盈眼霜:http://bit.ly/2r3TpfC

 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()