我啱啱先係日本返嚟
 
成個日本之旅我都帶住佢
 
每日早晚洗完面我都必須要用佢
 
因為有時唔夠瞓或者嗰日好攰
 
面色都會面黃黃
 
上次”我的好物短片分享”入邊我都有介紹佢
 
 
 
最近我每日都用佢後
 
發覺成個面既膚色都唔同晒
 
白淨左不特止 連之前嗰啲曬班都淡左好多
 
 
 
最明顯係啲暗瘡印減淡左好多
 
以前嗰啲暗瘡印係非常之難退
 
唔知係咪我新陳代謝慢
 
好多時候都需要用好幾個月
 
甚至花上一年嘅時間先可以減淡
 
而家用咗呢隻精華就幫我好多了
 
仲有呀 今次仲出咗淺藍色微震導入儀
 
 
 
我鍾意嘅顏色
 
‭OLAY ‬去年推出了‭ PROX ‬系列微震導入儀
 
我用過,效果都好好
 
可以令到產品更加吸收
 
今年再有突破性研究
 
發現原來不同精華成分會有不同磁場
 
配合相應的磁場‭作導入‬
 
即可令精華滲透力大大提升,更易被肌膚吸收
 
猶如「‭essence booster‬」般令護膚功效加乘
 
這次‭ OLAY ‬分別推出‭ 3 ‬款不同的微磁震動導入儀
 
由澳洲微電流科技打造
 
以不同磁場配合相應‭PROX ‬精華
 
每分鐘高頻震動達‭ 7000‬次
 
令精華成分‭ 3 ‬倍滲透
 
‭限量的微磁震動導入儀‬
 
‭小啞鈴般的外型,放入電池後即可使用‬
 
‭只要手握著微震導入儀的金屬環‬
 
 
 
‭導入儀觸碰到肌膚就會自動微震動‬
 
‭再取少量 B3 淡斑精華‬
 
 
 
‭均勻塗抹上臉‬
 
微震導入儀按摩臉部‭,由‬下往上提拉
 
先由下巴開始,至耳下方
 
然後由嘴角向上移動到耳中位置
 
再從顴骨至眼周下方位置
 
並在重點色斑紅印位置點壓按摩
 
加速吸收
 
像是替肌‭膚做SPA ‬一樣
 
PROX ‭B3 淡斑精華又稱「淡斑小白瓶」‬
 
‭個名真係冇改錯‬
 
‭佢一向是 PROX 系列的皇‬牌
 
 
 
 
曾創下每秒狂賣‭ 10 ‬瓶驚人紀錄
 
好多人都好推介佢因為不少網友都熱推佢係高性價比的淡斑精華
 
 
 
入面含‭ 5%‬專利成分維他命‭ B3‬
 
可加速角質層更新
 
改善膚色暗沉、調節細胞黑色素
 
幫我減淡頑固色斑、痘印,令肌膚回復‭淨白‬
 
‭另含有糖海帶珍稀成分‬
 
‭産於法國 Brittany 半島北海岸‬
 
‭能干擾黑色素生成‬
 
‭抗‬氧化及降低細胞炎症
 
整體膚色變均勻又細緻
 
 
 
所以我已經用咗好多枝啦 真係成為我大愛
 
 
OLAY 全新限量 PROX 微震導入套裝於 1 月 31 日起於萬寧/屈臣氏有售
 
屆時更會有限時$50現金優惠
 
套裝是香港限定
 
更是限量發售,售完即止,有興趣的話便要立即入手啦!
 
立即領取$50 電子優惠劵:http://bit.ly/30GMfvh
 
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()