早前去左個event,收到啲兩盒Skinfactory Liptatoo,
 
 
佢仲成為左近期既大熱!
 
 
望到已經覺得好新奇!
 
Liptatoo? 唇既紋身?
 
 
個用法確實好特別!
 
好似Lip gloss咁搽上唇,
 
只需要等十五分鐘,
 
然後就咁撕出黎!wow...
 
個粉紅色就會好似tatoo咁紋左係唇上,
 
令你擁有一個持久既粉紅色咀唇架啦!
 
主要成份:
尿囊素, 木瓜精華, 蜂王漿, 骨膠原, 山茶花精華
 
二話不說!我即試下粉紅色先!
(No. 2 Jewelry Pink)
 
 
由於我唇色都較深紅,
 
所以我一直追求係粉紅色唇色,
 
另外這個紅色,我會留返新年時用喔!
 
Skinfactory Liptatoo個質地係傑身gel狀,
 
 
搽上唇既時候,千萬別亂搽,
 
要跟住個唇線內塗,
 
否則就會整到唇線外既膚色都著色!
 
我認為不坊可以搽厚一點,之後會較方便撕下,
 
 
10分鐘後,完全乾透後,就可以慢慢撕下!
 
個感覺好得意!
 
 
個效果相當不錯,個唇色好自然.
 
 
而last這個效果大約一天左右,
 
我早上10點用完,出了一整天街,晚上8點回家,
 
唇色還是有點粉紅的!幾好幾好喔!
 
而且最重要係出街飲水食飯都唔會有影響!Good!
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()