其實我一直也有用開Medi-Peel奢華黃金面膜,
 
純金係自古以來都用於肌膚美容,是屬高級又昂貴既原料,
 
所以我真係好喜歡,有時洗澡時,我會將面膜全面均勻塗上面,
 
一路洗澡一路敷,又方便!
 
用完之後,肌膚會好有彈性,水份度又會大大提升及更有光澤!
 
所以我叫佢做「快.靚.正」面膜!
 
香港人,長期處於壓力及睡眠不足的狀態,
 
膚色好自然就會變得暗黃,欠缺光澤!
 
但好多人也明白一白遮三醜,
 
所以包括我,也是好追求又白又滑肌膚!
 
前排,我就收到Medi-Peel 奢華黃金24K肌底精華液,
 
當然對它我也大有期望!
 
打開金色盒包裝,看到整枝精華都係一片片金箔,好美好高貴的!
 
 
 
内含主要成分是純度99.9%的24K純金,
 
 
 
可以集中護理面部、下巴、虎紋3個區域,
 
另外含尼克酰胺,腺甘,9種植物性混合物,
 
可減少暗淡的根本原因黑色素形成,提升肌膚明亮度 
 
肌膚排毒作用,有效提升肌膚活力,
 
修復及平滑粗糙的肌膚紋理,
 
抗衰老,促進肌膚深層滋養!
 
使肌膚從深層富有彈力感,變得光滑富有彈力.
 
我用左一星期,
 
 
總結也是覺得很不錯的,
 
 
尤其每次用完,第二朝起床摸到肌膚變得特別滑,
 
 
又看到肌膚更光澤飽滿,
 
一枝精華係可以一次過做到保濕、美白、提升肌膚彈力的功效,
 
絕對係不錯之強,
 
而且gel狀質,清爽又不油膩,
 
 
看看它的保濕度也相當好!
 
 
每天洗完面爽膚水後,
 
用滴管取適量產品塗於整個面部就可以了!
 
所以其實不想做黃面婆都不難丫!
 
我還知道有另一個方法,可以配合埋面膜時使用,
 
 
洗面後,均勻塗上MEDI- PEEL 24K奢華黃金面膜,
 
敷15-20分鐘後,
 
再取數滴Medi-Peel 奢華黃金24K肌底精華按摩一下,
 
直至精華完全吸收,最後再用海綿抹走多餘的面膜,再沖洗乾淨,
 
咁效果就會更加Perfect!
 
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()