韓國Elizavecca 品牌,一向也大受歡迎,


我自己也大讚佢既碳酸泡泡面膜,

創辦人金希俊教授創立了導引經絡研究會,

針對醫院及美容院舉辦過2千場次以上的護理專業培訓,

在導引經絡基礎上研發一系列安全有效的護理理念,

旗下產品更風靡韓國美容界,及韓國KBS、SBS等各大電視台!

早排又再次收到Elizavecca寄來的一系列好好用既面膜,


每一次寄來既產品也令我好驚喜的!

先講24k金乳霜面膜,


內含新產品的24k金的提取物,


一推開,會好多水珠珠,



滋潤度很強!搽上面敷10-15分鐘,皮膚會即時摸到好有彈性!


米黃色啫喱狀,有一陣陣檸檬香味,好清新的,

不過清洗後有點油膩,好多時我也會用潔面產品再洗一次!


第二就係雞蛋面膜,可以收細毛孔及收緊肌膚,


將3匙羹粉末混合2-3揼液體,



用面膜掃均勻塗上面上,避開眼睛和嘴唇,


經過五分鐘後,慢慢會感到面膜愈來愈繃緊,

敷10-15分鐘,再用溫水清洗,就會看到整個面都冇咁水腫!

我覺得感覺好似彊屍面膜,敷完個面會瘦點,

個雙下巴都冇咁明顯!


殭屍豬24K金面膜


可以清潔毛孔,

內含黃金成分和天然植物精華,膠原蛋白等7種美容成分, 



敷面膜的20分鐘過程中,



黃金色會神奇變成白色殭屍面膜,



有效美白、去除油脂、提拉緊緻、收縮毛孔!


最後啲個我最喜歡的,

含有燕窩成份和膠原蛋白既面膜,



去除去角質,除去死皮,脫除皮膚雜質,


敷完個面會即時水潤勁有彈性架!


---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()