close
 
真係好耐冇寫Blog
 
今日要介紹近年常用嘅新款手袋
 
雖然疫情嚴重咗 都冇點出街
 
不過睇返自己舊年嘅相
 
來來去去都係拎住嗰幾款手袋
 
所以今日我要做一個happy sharing
 
價格由$300幾~$30000幾都有
 
第一款係
 
「Levi’s牛仔拼布斜咩袋」
 
容量大 加上斜咩袋
 
非常之方便
 
最重要就係我好鍾意牛仔布
 
佢成個拼色都好靚
 
前面嗰兩格 可以放電話或者紙巾
 
哈哈哈…(好廢話)
 
不過嗰日casual wear拎出街真係好好
 
而且如果疫情好啲
 
去做運動嘅日子都需要拎大容量嘅袋
 
到時就可以經常咁出動呢一個袋啦
 
第二款係
 
「LOEWE Hammock抽繩包」
 
佢有好多個size
 
不過我就揀咗最細嘅Mini size
 
因為我覺得感覺會的骰d 可愛好多
 
但係mini size得來 又唔會裝唔到嘢
 
銀包、手機、紙巾、鎖匙、唇膏
 
呢啲全部通通都可以放入去
 
 
而且佢仲可以手拎或者斜咩
 
 
 
白色嘅牛皮為主
 
側邊就配搭深藍色嘅布料
 
索帶同埋孭帶都係深啡色組成
 
成個顏色配搭都好好睇
 
我覺得好適合夏天使用
 
好有去陽光海灘嘅感覺
 
第三款就係我經常用嘅
 
「BOY CHANEL HANDBAG」
 
 
因為佢係黑色
 
所以啱晒我呢啲咁粗魯嘅人用
 
因為會襟污糟...哈哈哈
 
而且加上係牛皮 會耐磨好多
 
呢個款式亦都好多衫都襯到
 
所以平時出街真係好方便
 
無論係casual wear或者斯文嘅造型
 
 
都可以輕易carry到架
 
我自己就買咗細size
 
因為我覺得拎上身比較啱我d
 
希望大家仲有今次嘅包包分享
 
亦都希望疫情快啲完結
 
最緊要大家要身體健康
 
大家可以睇吓我嘅YouTube分享
 
---------------------------------------------------------------
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()