close

常都覺得很煩擾 暗瘡印、毛孔粗大、膚色不均勻、暗黃…..等

年紀愈大就愈多皮膚煩惱 所以間中都必須要去保養一下

今次我就到位於銅鑼灣登龍街的Vonique做 PIQO4 皮秒激光面部重點去斑療程

 

 


Vonique對美與眾不同 由 “Vitality 活力”、“Optimism 樂觀”及“Unique獨特” 組成
 


意指發揮魅力 常持樂觀心態 展現年輕活力 

 

 
以煥發優雅的獨特美 除先進的醫學美容療程外 
 
Vonique亦配備各項生活美容及身體按摩 
 
真正全面配合客人需要 改善體質更有助發揮醫學美容療程的效果 
 
使每位客人於Vonique 做完療程後,都可由內到外展現極致美態及健康

 

 

 

Vonique以和暖的大地色營造和平與歸屬感 
 
令每位客人彷如置身於悠閒的渡假地方
 
 
 
當日我去確實真係好舒服 Vonique 
 
為生活繁忙嘅顧客提供一站式醫學美容同生活美容服務 
 
喺急促嘅節奏下得到片刻寧靜之如 更可發掘你嘅獨特美
 
我都好耐冇去旅行啦 能讓我放鬆一下 
 
擁有一下渡假嘅感覺 在一個舒適、優雅的環境下盡情享受吧 
 
對我黎講Vonique有個舒適寬敞既空中平台
 

 

 

 
 

已好棒 絕對可舒緩我的緊張情緒 好啦 講返今次點解要做激光? 
 
激光去斑已經發展到使用皮秒激光儀器的階段 
 
去到2021年使用皮秒激光去斑4代 已不再使用舊式去斑方法 
 
舊式的會使用激光中的532波長 不過使用完後會有表面傷口呈結焦的狀態 
 
如果處理不當很容易會再有傷口出現令色素沉澱 再形成印 
 
而且使用完532波長不能夠即時化妝 
 
對我來說就算有效也有很多不便之處 
 
所以皮秒激光的面世 對於想徹底去斑的用家是一種福音 
 
皮秒激光比傳統激光的速度更快 
 
以速度快來震碎色素再經自身的新陳代謝排走 
 
所以PIQO4 皮秒激光面部重點去斑療程效果、次數都比傳統激光來得快、狠、準 
 
當日Vonique治療師不停為我非常細心跟我講解以上內容 
 
因為佢知道我好害怕做傳統激光 
 
因為曾經我有個經歷就係做532波長 
 
然後要差唔多成個禮拜嘅時間才可以見人 
 
中途有傷口 所以每次洗面都好謹慎 
 
搞到我成五日都出唔到街 
 
今次做PIQO4 皮秒激光面部重點去斑療程絕對可以好安心 
 
沒有表皮傷口、不會紅腫、無燒灼感的療程 
 
可以快速處理暗瘡印、毛孔粗大、膚色不均勻、暗黃等我既問題 
 
成個過程都唔使60分鐘已經見到成個皮膚都唔同晒

 

 

 
 

Vonique的治療師先全面打一次 再於黑色素上的位置重點打
 
 
 
PIQO4 皮秒激光面部重點去斑療程的過程只有少少比針吉感覺 
 
美白去印、收細毛孔的效果非常明顯 重點係不紅腫、不結焦
 
 
 
我在療程後立即上妝去接樂樂放學真係好方便
 
如果你都想輕鬆、舒服咁有效擊退色斑
 
可到以下連結登記用優惠價HK$880體驗PIQO4 皮秒激光面部重點去斑療程 (價值HK$4,800):
 
 
Pagetags: 
 
 
 

 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()