close
膠原蛋白 每個人一聽到都好愛
 
可惜隨著年紀增長 好多膠原bb都會慢慢流失
 
慢慢我會睇到皮膚出現細紋、暗黃、鬆弛、色斑、毛孔粗大.... 愈講愈傷心
 
真係好多不完美 好多瑕疵⋯
 
好傷心 但其實唔係無辦法
 
只要肯花心思就可以解決到
 
而且不用受痛苦 就可以一次過幫我減淡以上皮膚問題
 
無痛無傷口不特止 仲可即時化妝去街街
 
真係啱晒我這些都市女性
 
前一陣子我就去到Healing Beam Aesthetic Medical Centre
 

這裏衛生整潔的環境給顧客留下良好的印象
 
我坐底左後飲杯茶
 
職員就好親切遞上我要填寫的資料
 
之後就到皮膚檢測儀前檢查並分析出皮膚情況
 
 
 
一起討論針對我皮膚類型的保養應注意的事項
 
治療師提出具針對性的護理意見
 
我面上嘅痘痘印問題是當前最需要解決
 
因為最為明顯
 
從上面都睇到我面頰兩邊有好多之前因為暗瘡問題
 
而留下來的痘痘印 但係同時皮膚又有少少敏感
 
而且我都有啲微絲血管嘅問題
 
所以治療師推介我做美國CUTERA所生產的excel V™藍寶石冷凍激光
 
CUTERA® excel V™ 激光經美國食物藥品監督管理局 (FDA) 及歐盟 (CE) 認可
 
有效治療紅血管及黑色素問題
 
更能同時撫平細紋及粗大毛孔
 
儀器結合高效冷凍裝置
 
過程更安全舒適
 
可解決皮膚六大問題
 
包括擊退泛紅敏感性皮膚、去除紅血管及青筋、去除皮膚瑕疵 、去除各種色斑、改善暗瘡及凹凸洞、刺激膠原增生及美白嫩膚
 
對比起普通去斑激光
 
獲全球一眾皮膚科醫生推薦
 
所以令到顧客都好放心
 
治療師先幫我卸妝 就開始療程啦
 
其實整個過程都好舒服即係感覺有少少微暖
 
我也瞓着咗啊 可能真的太累了
 
療程總共會全面打3次
 
 
最後一次會特別重點針對面上問題
 
除了額頭或者鼻邊嘅位置可能感覺會較大
 
其他位置其實都不大感覺
 
療程後 我即時照照鏡 面部皮膚會即時亮白左 效果好明顯
 
之後治療師再會幫我搽上面膜
 
在這段時間我就可以休息一下
 
真係好耐都未試過瞓得咁舒服
 
肌膚嘅問題改善咗 個人都安心晒
 
 
 
佢可治療發炎中的暗瘡和暗瘡印
 
亦可以刺激膠原增生 嫩膚去皺
 
過去兩星期了 我慢慢也看到肌膚變好起來
 
摸上去 滿有彈性的
 
我連上妝也看到貼服了很多
 
好開心 皮膚變好 心情也跟著變好
 
Excel V具有兩個波長
 
532 nm波長可治療淺層
 
此波長有效針對皮膚淺層色素
 
消除紅血管、紅色素及皮膚炎症
 
同時能淡化淺層色斑
 
1064 nm波長可治療更深
 
有效針對較深層的皮膚色素
 
如靜脈畸形、深層靜脈曲張及血管瘤等
 
由淺至深也可以照顧到皮膚各種問題
 
另外療程後要注意做足補濕及防晒準備
 
亦要避免針清及抓損
 
1-2星期不要用磨砂及果酸產品
 
Healing Beam Aesthetic Medical Centre
 
電話:2110 1315 ​
 
Whatsapp:5541 1544 ​
 
Wechat:healingbeam
 
電郵:healingbeam.aesthetic@gmail.com ​
 
地址:香港中環士丹利街16號騏利大廈一樓A室
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()