close

最近我一直好努力美白 因為每日我都出去曬太陽咁滯 每次12點至到4點嘅時間都係最陽光普照 每次我都會出外工作或者同樂樂去玩 每一次返嚟我都好驚會變黑 因為個陽光實在太勁啦 今次我就要介紹NIVEA® 雙效淡斑透白精華 NIVEA®

 

 


及雙效淡斑防曬修護霜 SPF 50 淡斑淨白1 take 過 用咗三日左右我已經可以見到肌膚變得更加透亮淨白 效果顯著 我自己真係好鍾意用佢個雙效淡斑防曬修護霜 SPF 50

 

 

 


佢除咗有防曬效果仲可以幫我控油 因為夏天仲要帶住個口罩其實真係好容易出油 我間唔中就要用紙巾或者吸油面紙吸吸面上嘅面油 然後再補妝 呢個防曬配方糅合透明質酸和維他命E 全日深層保濕,締造清爽透亮肌膚 我朝頭早洗完面護膚之後直接用佢塗上面 質地細緻又唔會好油淋淋 而且又有效抵擋穿透力強會造成深層傷害的長波UVA (UVA1) 有效預防曬黑曬傷、曬後斑點/印、細紋、老化等問題 有助於防止已出現的色斑加深及變暗 用完之後膚色有少少提亮光澤

 

 

 

 

 

所以我覺得係特別針對一啲暗黃肌膚嘅人用都好好 另外NIVEA® 雙效淡斑透白精華

 


採用革新專利成分LUMINIOUS 630 配合多種活性成分 可以保濕之外 仲可以高效抗氧化 淡化黑色素 含維他命C、維他命E、多重補水保濕因子 我有時曬完返嚟皮膚真係會好乾 用返呢一隻精華之後再用面霜 就會令到肌膚即時補水透亮 強化肌膚水分屏障,鞏固美肌煥白效果 特別設計係人體工學指紋 根據科技力學 輕輕一按即可混合活性成分

 

 

 

 

 

 

再加獨立雙管設計 獨立儲存兩種活性成分 一按混合,確保新鮮 0% 礦物油 經皮膚專家測試證實 所有肌膚及敏感肌亦適合使用 萬寧獨賣優惠 【再見色斑 LUMINIOUS630專利啟動抑黑機制 全面淨白修護】 萬寧獨賣即享85折 加送 $15現金券 立即行動: https://bit.ly/3eqxHs5

 

 

---------------------------------------------------------------
 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()