close
好容易都會發現膚色暗黃同埋色斑增生嘅問題
 
仲要長期帶住個口罩
 
更令肌膚呼吸唔到氣
 
所以要令膚色可以均勻透亮
 
就要讓肌膚重新呼吸
 
最近我就揾左Clarins透亮光感淡斑精華幫我去解決問題
 

 

最新植物科研實證
 

 

92%女性認同肌膚顯著透亮
104位女性使用28天後滿意度調查結果
 
獨有「雙注氧美白」科技
 
以桃金孃及西印度櫻桃籽萃取
 
激活細胞含氧力,讓肌膚重新呼吸
 
我用左約十天左右
 
每日洗完面 早晚也各用一次

 

 

 

 

確實睇到精華可以提升肌膚透亮度
 
眼底下既曬斑都減淡了
 
最為明顯就係面上嘅暗瘡印
 
好快就睇到減淡咗
 
只需14天淡斑去印
 
升級維C植萃複合物
 
從根源減少黑色素
 
同時有效去除暗瘡痘印
 
 
配合透白光感及 UV 系列使用
 
達致全天候無間防禦及美白淨斑修護效果

 

 

 
我睇到可以完全改善肌膚暗沉
 
達至全方位提亮膚色效果 極致提升肌膚剔透度
 
增強含氧力 激活細胞呼吸 雙重注氧
 
質地好水潤
 
塗上面質感透薄 好易吸收
 
好適合而家呢個天氣使用
 
啱晒我 可以白白淨咁渡過呢個夏天
 
完全解決到我的美白難題
 
$670/30ml

$920/50ml
 
於 4月30日前,於官網 https://bit.ly/3uOWWJJ 或專櫃購買透亮光感淡斑精華30ml,只需HK$670,即可享限時買1享7,官網購買免運費, 仲可額外自選6件試用裝。
 
---------------------------------------------------------------
 

 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()