close
上次我就介紹咗3X升效冷凍抗皺面膜
 
一盒已經俾我K.O.晒啦
 
今日我哋要介紹埋NIVEA 細胞激活抗皺緊緻眼霜、日霜及晚霜
 
 
 
 
一樣都好好用啊 我好鍾意個眼霜
 
 
 
 
可以令我個眼紋都冇咁犀利
 
平時我一唔夠瞓 笑起上嚟魚尾紋都真係勁明顯
 
打晒摺咁
 
新升級細胞激活抗皺眼霜
 
 
 
 
 
內含高濃度透明質酸、膠原Booster
 
強效抗氧化維他命E 、Glycerin Magnolia 萃取精華
 
我用完之後真係覺得眼周嘅肌膚會脹返少少
 
跟住之後就用返日霜
 
 
 
 
 
強力保濕
 
極緻滋養配方深層潤澤底層細胞
 
令肌膚水潤亮澤 緊緻飽滿
 
防止日曬引起的皮膚衰老
 
質地細滑 塗上肌膚後瞬間就可以被皮膚吸收
 
我自己就鍾意喺額頭嘅位置用多少少
 
 
 
 
因為佢可以幫我減淡皺紋
 
而晚上就可以用返個Nivea 細胞激活緊緻修護晚霜
 
 
 
 
即時撫平及減少面部幼紋
 
質地就較為滋潤少少所以佢可以令到皮膚水潤亮澤
 
有時日頭曬完之後 皮膚真係好容易衰老
 
 
 
內含極緻滋養配方深層潤澤底層細胞
 
Magnolia萃取精華
 
提升抗皺效果
 
每天於晚間肌膚更新黃金時刻高效撫紋
抗皺
 
用左一個星期多 就可望到顯住的提升肌膚緊緻效果
 
銷售點:萬寧、屈臣氏、百佳、惠康
 
網店:HKTVmall
 
---------------------------------------------------------------
 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()