close
OLAY全新法國抗氧酵母系列
 
今日又黎介紹Olay既護膚品
 
我其實已K.O.左好多佢既產品呀
 
平靚正先係重點
 
今日要講既 就係佢新品
 

 
 
OLAY 抗氧酵母精華水
OLAY 抗氧酵母絲絨霜
 
上星期天氣真係好凍 天氣一轉 皮膚一定也會跟住轉變
 
變得又乾又缺水
 
甚至有些人會脫皮
 
再加我仲慘 皮膚敏感 最近一直也食藥
 
有時還會連睡眠質素也很差
 
好辛苦喔
 
所以必定要有些護膚品去幫幫我
 
我用左OLAY 抗氧酵母精華水及絲絨霜三天左右
 
已解決左我鼻邊不停脫皮既問題
 
額頭既細紋也減淡了
 
‭一瓶熬夜霜+酵母水‬
 
‭兩樣一齊用‬
 

 
 
‭就可以幫我急救熬夜肌‬
 
‭回復彈嫩細緻肌膚‬
 
每次洗完面
 
‭用上酵母精華水‬
 
 

 
 
‭質感水潤輕盈‬
 
‭很快吸收‬
 
內含法國黃金酵母
 
高純度維他命 B3、維他命 B5、蘆薈、洋甘菊,配合 5 倍親膚科技
 
令精華快速滲透 直達肌底
 
舒緩、保濕、 收毛孔
 
改善粗糙暗黃 膚色不均等問題
 
再用返熬夜霜‬
 

 
 
‭佢獨特真空安瓶設計‬
 
‭每次使用前才按壓出面霜‬
 

 
 
‭確保每一泵也是最新鮮的酵母修護成份‬
 
‭用完之後 皮膚馬上充滿滋潤感‬
 

 
 
‭好適合冬天使用‬
 
這個熬夜霜除了有法國珍稀黃金酵母外
 
還有多種抗氧修護成分
 
包括有助改善肌膚暗沉的維他命‭ B3‬
 
激發膠原增生的二胜肽、五胜肽等
 
令皮膚回復彈潤細緻
 
 

 
 
抵禦氧化損害 皮膚回復彈性
 
加上真空安瓶設計保護
 
每次使用前才按壓出面霜
 
就可以確保每一泵也是最新鮮的酵母修護成分
 
‭佢個質地又係好細滑‬
 
‭用完‬皮膚變得水嫩透亮
 
摸落肌膚更有彈性和光澤感
 
而且仲可以幫我改善暗黃膚色
 
OLAY 全新的「法國抗氧酵母青春系列」
 
現於 OLAY 的全新網上商店獨家發售
 
新會員首次購物輸入優惠碼 【WELCOME】更即享全單 9 折
 
立即登入 OLAY 網店選購:http://bit.ly/3oARzeB
---------------------------------------------------------------
 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()