close
我見到呢兩盒嘅面膜嗰陣時
 
 
 
我覺得包裝好靚呀粉紅色
 
一盒有五片
 
 
 
我而家用剩返兩片咋
 
最近我經常都失眠
 
其實都維持左好一段時間㗎喇
 
所以面色真係好難睇呀
 
面黃黃咁樣
 
所以我成日都話護膚品係幫我唔少嘅
 
雖然睡眠係最重要的護膚步驟
 
但係護膚品都係唔少得
 
如果我連護膚品都唔用
 
我諗情況會更加差
 
‭今次我就率先試用全新韓國製「粉紅山茶面膜」‬
 
 
 
佢淡淡花香超有治癒感‬
 
‭含有專櫃級山茶花成分‬
 
源自日本伊豆、濟洲、北海道的大自然精萃
 
加上其皇牌‭ B3 ‬保濕科技
 
‭用完之後即刻睇到白淨好多同埋好水嫩‬
 
‭所以我每一晚臨瞓之前我都會用佢‬
 
‭瞓係張床度唞一唞敷15分鐘‬
 
‭可以即時幫肌膚補充番水份‬
 
‭皮膚都係即刻脹返晒‬
 
‭仲有 我本身面部有時會有泛紅情況‬
 
‭尤其是面頰嘅位置無啦啦會紅咗一達 好似敏感咁‬
 
‭可能係因為呢排天氣好潮濕‬
 
‭我肌膚就會響起警號‬
 
‭用咗佢都有所改善‬
 
‭全新韓國製「粉紅山茶面膜」‬
 
‭一片面膜由 60 片山茶花花瓣提煉而成‬
 
‭獨特低溫烘焙法‬
 
 
 
‭提取最高純度的山茶花精華‬
 
‭蘊含豐富維他命 C、氨基酸、油酸 ‬
 
‭佢獨特粉紅色面膜布‬
 
‭極薄材質超貼臉‬
 
‭以山茶油浸泡,滿滿的精華‬
 
敷上面好貼服
 
 
 
因為帶有淡淡花香
 
‭所以有放鬆嘅功效‬
 
連續‭敷 10 日‬
 
‭肌膚明顯變得白皙透亮‬
 
 
 
‭我用完之後我睇到我面上嘅豆豆印都減淡左‬
 
‭所以回購率係100%‬
 
5 月 29 日起係全新萬寧網上商店率先獨家發售
 
5 月 29 日-6 月 4 日仲有網店獨家優惠
 
輸入優惠碼「KRMASK99」
 
即可以$99 驚喜體驗價入手
 
不用出門即可享受山茶花亮澤力量
 
即去網店:https://bit.ly/3cLwM26
6 月 5 日起陸續於萬寧門店發售
 
按以下連結即享$20 電子優惠劵:https://bit.ly/3g4rd0T
 
---------------------------------------------------------------
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()