close

ME空瓶


數數手指


疫情期間差唔多日日都喺屋企


係間唔中要出去買啲家居用品


但係每一次出去都要帶住個口罩 好焗


我仲因為咁樣 下巴生咗幾粒粒粒


好彩一直都有IPSA皇牌ME乳液幫我手
 

 
我已經用晒一枝啦 真係好好好好用
 
 
話咁快我又要開另一枝用啦

 

 

 
佢可以以個人化配方
 

 

針對不同的肌膚狀況及需要
 
 
以獨有的海洋活化精華EX調節細胞代謝
 
 
重整肌膚,強化皮膚機能,令肌膚健康透亮
 
 
IPSA 於30 多年間以超過1000 萬亞洲人肌膚情況作出診斷及研究
 
 
以個人化配方
 
 
針對不同的肌膚狀況及需要
 
 
根據分析,我的專屬ME乳液係更生活化緊緻乳液ME Superior W
 
 
前嗰排我肌膚嘅情況唔係好穩定
 
 
額頭成日都爆粒粒
 
 
可能因為唔夠瞓
 
 
同埋壓力造成
 
 
用咗ME乳液兩個星期左右
 
 
明顯睇到肌膚嘅狀況有改善
 
 
皮膚變得細滑 而且還好保濕
 
 
仲要質地唔會油膩膩

 

 
 
膚質提升了 成個狀態都穩定左
 
 
皮膚變好咗 心情都靚啲
 
 
使用方法都好簡單
 
 
早晚洗完面
 
 
先用TTR Aqua(流金水)
 
 
IPSA 皇牌 TTR Aqua W生肌水源素 HK$320/200ml
 

 

含有1000兆超微細水分子
 
 
即時滲透肌底
 
 

 

 
長效保濕鎖住水分
 
 
幫助肌膚深層淨化 穩定肌況
 
 
再用Serum 0 加以按摩
 
 
IPSA 皇牌Serum 0緊緻淨肌排毒精華 HK$700/50ml
 
 
排出肌底毒素又可緊緻去水腫
 
 
重拾水潤小顏
 
 
蘊含嶄新0 Complex排毒複合物
 
 
當中的楊桃萃取
 
 
有效紓緩淋巴系統 改善肌膚水腫問題
 
 
最後就用IPSA 皇牌ME乳液
 
 
ME Superior W 更生活化緊緻乳液 (4種配方/HK$680 / 175ml)
 
 
泵三下份量
 
 
配合埋佢個蠶絲化妝棉 效果就更加好啦
 
 
令到乳液可以更加滲透得更好
 
 
含海洋活化精華EX調節細胞代謝
 
 
重整肌膚狀況
 

 

 

 
Keep住健康肌膚
 
Before

 


After

 

 

 

 

 

 
依家為了讓顧客享有更方便快捷的購物體驗
 
 
IPSA 首個官方網上購物平台 eShop 隆重推出
 
 
專享網上獨家購物禮遇
 
 
 
 
而家仲有IG Giveaway
 
 
「IPSA 皇牌ME乳液 Giveaway」
 
 
如果你們也想得到這枝產品
 
 
可以到我個人IG留言.
 
 
 
 
按”LIKE” 然後tag 3 位朋友
 
 
留言分享「我期待IPSA ME乳液帶俾我「_____________ 」
 
 
我會選10名答得最好的留言
 
 
送出貨裝ME乳液1枝
 
 
名額10位 大家記住要留意啦
 
 
Giveaway留言截止日期:2020年4月30日
 
 
了解更多IPSA產品可瀏覽以下網址:
 
 
 
 
Serum 0 緊緻淨肌排毒精華: https://bit.ly/32Vdi6a
 
 
TTR Aqua W 生肌水源素: https://bit.ly/2W8KvdP
 
 
ME皇牌ME乳液: https://bit.ly/2IIIYDp
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()