close
有無人好似我咁
 
經常要湊住小朋友
 
日忙夜忙 日日做
 
我有時忙到連lunch也會忘了食...
 
不過我仍然每天同自己講
 
我係唔可以俾自己懶
 
縱使我樂樂八歲啦 這些年
 
我也不停努力同自己講 點都要keeep
 
唔可以俾自己走樣
 
所以我一有時間 一定要去下Facial扮下靚
 
每天堅持敷mask 做足每個護膚程序
 
上兩星期我就去左K11 muses了解法國製造家用美容儀 QLARITÉ
 
 
 
推出全新 LEDSonic+多效美容儀及
 
FREEQUENT家用射頻 (RF) 冷凍美容儀
 
可讓你安坐家中改善肌膚問題
 
當日還見到唐詩詠
 
佢既皮膚都好靚...
 
佢做藝人成日都要捱夜又唔夠瞓
 
食無定時都可以keep到咁靚
 
真係好西利呀
 
 
 
 
其實家用嘅美容儀真係幫到好多愛美嘅女性
 
愛美是女士的天性
 
女士們不但投資金錢去入手貴價護膚品
 
更花上時間去塗抹
 
一層又一層的護膚品
 
但往往收穫未必能與付出相符
 
我也曾經也遇過這問題
 
其實不妨入手家用美容儀
 
可利用先進科技從根源改善你的膚質問題
 
 
 
QLARITÉ 是法國著名美容儀生產商
 
以法國科技開發
 
用高效能和安全的美容儀
 
並得到美容院的療程效果
 
FREEQUENT 家用射頻(RF) 冷凍美容儀利用法國創新的 RF 技術
 
 
 
 
能增加肌膚澤度、細膩緊致肌膚、減少皺紋和細紋
 
收縮毛孔以及幫助皮膚退紅
 
珍貴的24K 鍍金能增加新陳代謝和促進皮膚膠原蛋白產生
 
並有助於減少發紅
 
高科技的 FREEQUENT 家用射頻(RF) 冷凍美容儀與普通的雙極 RF 美容儀不同
 
FREEQUENT 使用四個接觸頭
 
提供更有效的射頻能量
 
另外特設眼部專用接觸頭
 
冷凍療法只需 2 分鐘
 
便可以幫助退紅及縮小毛孔
 
改善黑眼圈
 
讓熱力令眼部肌肉放鬆及促進血液循環
 
一星期使用 1-2 次
 
瞭解更多:http://www.qlarite.com
 
銷售點: QLARITÉ 網店
 
 
及部份豐澤門市
arrow
arrow
    文章標籤
    QLARITE LEDSONIC+ FREEQUENT
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()