close
我以前好驚飲雞精
 
因為飲完感覺會好燥
 
但係我最近就飲咗呢一隻少爺滴雞精
 
感覺都幾好呀
 
所以我今日想分享下比大家
 
佢係由註冊藥劑師監製
 
嚴選台灣100日的少爺土雞
 
 
 
好多時候我也好怕雞隻有激素
 
但少爺雞為未被絕育的雄性土雞
 
 
 
 
脂肪含量低,無激素
 
加上蘊含18種氨基酸、高蛋白質及高膠原蛋白
 
飲咗之後我發覺呢排啲手手腳腳都冇咁冰凍
 
因為我以前經常都比人話寒冰掌
 
長期好凍咁
 
佢仲可以幫助經期不準、準備懷孕的女士調理身體
 
雞隻係以益生菌餵飼
 
強化雞隻腸道及免疫力
 
每隻土雞只製作2-3包滴雞精
 
 
 
全面過濾油脂雜質
 
飲用方法仲要好簡單
 
只需要成包放喺100℃沸水中浸泡約3分鐘就可以啦
 
 
 
又或者可以撕開包裝袋
 
將雞精倒出
 
放入微波爐加熱約1分鐘
 
 
 
 
所以連樂樂都可以飲㗎
 
 
 
佢話佢都like呀
 
採用零蒸氣回流技術
 
整個製作過程絕不添加一滴水或藥材
 
口味濃郁甘香
 
最緊要就係無雞腥味
 
仲有無添加色素、香精及防腐劑
 
而且亦都好方便
 
依家全新美顏養生品牌 — 「少爺滴雞精」
 
進駐優質健康生活平台3ChemBio
 
 
有興趣嘅朋友就可以去睇下啦
 
 
---------------------------------------------------------------
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()