我一向都好鍾意整指甲
 
就算單色嘅指甲我都好鍾意
 
不過近年經常都要做家務
 
所以如果油指甲油嘅話
 
其實真係唔夠四五日就冇晒喇
 
相信每一個家庭主婦都好明白
 
所以今日我要介紹下我手上呢一個超方便Depend 極速GEL甲機
 
真係大愛!好推介!
 
重點係這部Depend GEL甲機10分鐘就能自己完成GEL甲
 
 
效果又好
 
相信各位女生都好明白
 
GEL甲係真係可以解除了斷甲的煩惱
 
我成日都做做下家務就斷甲
 
Gel甲就本身可以令指甲更堅固
 
就算日常家務也不易折斷啦
 
但係講真
 
我邊有時間每兩個禮拜就抽幾個鐘去美甲店整咁多嘢
 
而且價錢又昂貴
 
依家完全可以係屋企自己做GEL甲,多好!
 
先塗上一層薄的底油
 
 
照LED燈30秒,GEL甲會自動關燈
 
 
其實機身可以選擇30或者60秒自動關燈
 
 
可以視乎自己塗上的厚度
 
樂樂都走過來幫手
 
小朋友都識用,操作真係好簡易
 
 
塗上一層我喜歡的顏色,
 
 
今次嘅甲油我梗係揀番一啲秋季嘅顏色啦
 
再照LED燈30秒
 
最後塗上一層薄薄的面油
 
 
照LED燈靜待30秒
 
最後用清潔劑抹走多餘指甲油就完成啦
 
 
我諗睇到呢度大家都明白點解我覺得佢勁方便!慳返唔少時間!
 
 
佢有個套裝的
 
套裝包括:
1.使用前 / 後清潔劑 35ML
2. Gellack 底油 5ML
3. Gellack 面油 5ML
4. 便攜式LED燈
5. 海棉指甲挫 1支
6. 木指甲挫 1支
 
另外Depend指甲油係$59-$79
 
通常有閃粉嗰啲就比較貴
 
正常可以維持2-3星期!
 
不過因為我成日做家務
 
所以大約維持一個星期左右多啲
 
拆甲也很容易
 
 
將拆甲液滴上鍚紙內的棉花
 
 
用沾有拆甲液的棉花貼著指甲上包好
 
5分鐘左右啦
 
就可以拆到甲
 
亦都可以用套裝附送的木棍幫幫手推推
 
真係好滿意今次既指甲
 
同埋Depend機的體積小
 
我就咁擺落櫃桶完全唔會覺得好麻煩
 
性價比又高
 
有興趣嘅絲打不妨可以去望望喔
 
Log-On店內專賣位置:
�《長期專櫃》
尖沙咀國際廣場二樓201號舖
銅鑼灣 Fashion Walk記利佐治街11-19號一樓F10
 
《短期銷售點》
旺角朗豪坊六樓01及23號舖
大埔超級城B區2樓 273-275號舖 (11月2日-11月29日)
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()