其實我只記得細個時
 
我小學就開始戴眼鏡
 
嗰陣時睇電視成日都睇唔清楚
 
下下要矇住隻眼先看得清
 
或者要行得好近個電視先睇到
 
嗰時我媽媽就知道要帶我去驗眼
 
事隔10幾年
 
好多時候都係預防勝於治療
 
而家小朋友已經可以好細個就做一個全面眼睛檢查
 
上兩個星期我就帶咗樂樂去護眼中心
 
 
做一個全面眼睛檢查
 
 
香港護眼 (油麻地)
 
‪九龍彌敦道555號九龍行11樓1103室‬ (油麻地A1出口)
 
現已增至4間護眼中心
 
分別位於油麻地、銅鑼灣、九龍灣和荃灣
 
是首間護眼中心全線配備「光學相干斷層掃描 」
 
Optical Coherence Tomography (OCT) 令眼睛檢查更全面
 
致力提供優質和專業的驗眼護眼服務
 
並推廣全面眼睛及視覺檢查的重要
 
我們專注評估眼睛內外健康
 
提供角膜矯視和兒童控制近視等一站式眼科護理服務
 
樂樂當日好乖,坐定定跟足視光師嘅指示去做檢查
 
 
 
由三歲的小童至成人,
 
也可以測試視力(弱視)及屈光度數(近視、遠視、散光或老花)
 
同時亦提供量身眼鏡服務
 
其實「香港護眼」轄下的眼科視光師均屬第一部份註冊
 
畢業於香港理工大學眼科視光學院或海外著名學府
 
平均執業年資 14 年,經驗豐富
 
當中有斜視檢查及視力訓練
 
透過檢查眼睛轉動及立體感等測試
 
評估雙眼協調能力,斜視和其他眼肌毛病
 
通過視力訓練,提升雙眼協調能力
 
還有色弱 / 色盲檢測
 
 
 
評估應診者是否患有色弱
 
從而作出適當的輔導及協助方法
 
最後檢查眼簾、角膜、晶狀體、視網膜、黃斑點 和 眼壓等
 
 
並視乎情況滴擴瞳藥水檢查周邊視網膜
 
視光檢查會按個別需要會使用睫狀肌痳痺劑或擴瞳藥水檢查眼底及度數
 
用咗一個小時左右就已經做晒所有檢查
 
非常快捷!視光師都非常細心同詳細解釋俾我聽
 
 
樂樂雙眼也好健康,沒有大問題!
 
各位媽咪
 
其實香港學生近視問題十分普遍
 
要控制小朋友近視也要早早要關注
 
講到兒童控制近視,佢哋除咗有專責角膜矯視OK 鏡的眼科視先師外
 
全線四間中心仲係理工大學獲獎硏發的 「DIMS 近視控制鏡片」指定認可驗配中心
 
香港護眼中心就提供了這服務
 
可以有效去幫助小朋友
 
詳細可以去香港護眼中心網站看看
 
 
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()