我手上呢一支油
 
 
可以話喺樂樂未出世之前已經陪伴着我
 
我每兩個星期就會去按摩一次
 
每一次我都會帶住佢係身邊
 
數數手指!
 
都陪左我六七年啦~~~
 
其實都可以話係忠實粉絲~~~
 
 
我仲記得嗰陣時我有樂樂
 
懷孕嗰九個月,我啲肚紋係超級勁
 
由其是就嚟生既最後兩個月,
 
嗰時天氣啱啱轉涼,皮膚係超級乾燥
 
我個肚皮係非常癢,回想起那斷日子真係好辛苦
 
好彩就係呢一支油幫咗我!
 
其實佢除咗幫助去除妊娠紋之外仲可以幫助去除疤痕
 
仲可以改善不均勻膚色
 
一物幾用
 
Bio-Oil的配方融合了植物精華和維他命...
 
Bio-Oil含突破性的PurCellin Oil™,
 
有效保持 Bio-Oil質地輕柔清爽,
 
確保維他命和植物精華更易被肌膚吸收,
 
Bio-Oil通過了“歐洲化妝品議會與理事會”規定的相關安全評估
 
其中使用的每種成分均接受了毒理學、化學結構、含量與日接觸量的評估,
 
並被確認可以安全使用(包括孕婦)
 
個香味好容易令人接受
 
 
有少少淡淡的玫瑰香味
 
有陣時我仲會倒少少出嚟,
 
用來按摩一下手踭腳踭嘅位,
 
 
質地不會太厚重,
 
塗上手一瞬間就好快被吸收
 
可以話係大肚婆同埋乾燥肌膚嘅人嘅恩物黎!
 
而且依家仲有好多唔同嘅size
 
 
HK$ 110.00 (60ml)
HK$ 180.00 (125ml)
HK$ 250.00 (200ml)
 
性價比都好高!細細支帶去旅行用都好方便~~~
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
arrow
arrow
    文章標籤
    Bio Oil
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()