夏天好多時候都要出動背心短褲,
 
唔使講,我一定係咁樣,天氣一熱我就長期都係短褲背心,
 
其實夏天我除咗注重脫毛之外,
 
我亦都好注重肌膚白淨與否,
 
每一次外出我都會搽防曬,
 
怕紫外線會曬黑肌膚,
 
但係大家都要同樣要注重去角質,呢個步驟好重要!
 
去一去啲死皮!其實皮膚就會白淨好多!
 
最近就收到Kiehl's溫和身體磨砂霜,
 
 
全部都係大大瓶!成240ml!
 
正呀!我正正就係去買!剛好佢就寄來啦!
 
有三種唔同嘅香味,
 
有西柚、芫荽和薰衣草香味!
 
 
 
 
我自己就最鍾意啲清新香味,
 
決定嘗試西柚先!
 
一打開,見到入邊嘅質感好豐潤,
 
 
而且香味也好濃郁!拎適量嘅份量去磨下啲手踭腳踭位,
 
 
再沖乾淨水,即使摸到啲肌膚滑左!
 
香氛身體磨砂霜真係特別討好!
 
配方蘊含杏仁磨砂粒子和多種潤膚成分,
 
啲粒粒好細粒,唔怕會磨損肌膚,
 
仲可以軟化肌膚,
 
要擁有柔滑嘅肌膚其實都唔係好難架,
 
只有乖乖地每星期用佢一次就得架啦!
 
如果大家鍾意以上嘅三種香味,
 
就可以揀埋佢嘅潤手霜啦!
 
 
蘊含乳木果,令手部肌膚回復柔軟,
 
我仲會用佢來搽埋身體,磨完砂再用佢個效果好正架!
 
 
 
又白又滑!具有強效抗氧化及護膚功效見稱的維他命E,
 
能發揮全日保濕功效!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()