話說上個禮拜樂豬病左幾日,
 
所以我未能出席「甜蜜美妝約會 x Gary Chung 彩妝教室 3.10」
 
不過都唔緊要!好多謝PR都寄好多產品比我!
 
仲要全部都勁靚!勁心心眼!
 
日本藥妝品牌發佈會的活動,
 
日本四大人氣No.1產品
 
CandyDoll、Radar 、Leanani、女神之Lifty Lifty
 
 
全部包裝都好靚
 
我對個刷子膠最大興趣,之前經過logon見到已經好興奮,
 
 
現在收到佢嘅產品,興奮感爆燈!
 
 
現在以上四個大品牌正式登陸香港,
 
並獨家於各大莎莎專櫃發售,
 
咁大家以後唔使再去日本先有得買啦!喺香港都可以買到啦!
 
講到明我咁鍾意Radar,二話不說即時開來用,
 
率先登場的是以文具「橡皮擦」形象深入民心的Radar,
 
以擦走面上的瑕疵為主打!
 
我都收到藥用美白去角質凝膠及濃密生洗面乳
 
個去角質凝膠好好用,泵兩下塗上全面輕輕打圈,
 
跟住就會有一粒粒好似擦膠碎咁東東跑出來!
 
用完肌膚馬上變得又白又滑!
 
如果洗面泡沫好豐盈,性質好溫和,
 
洗完個面又唔會乾,所以對呢個品牌真係幾好印象!
 
包裝得意又有內涵!讚!
 
去角質凝膠仲有個刷膠送,cute爆!
 
 
介紹完就到人氣No.1 的彩妝品牌CandyDoll亮麗登場,
 
 
由日本超人氣潮流教主益若翼代言的CandyDoll,
 
由2008年起一直深受日本女生愛戴!
 
唔使多講啦,整體包裝係女人都鍾意!
 
 
好可愛!好似棉花糖咁!
 
我就抽出四支唇膏來嘗試一下,
 
 
有色唇膏個效果非常之滋潤,好容易做出水潤感,
 
就算平日當係一個潤唇膏使用都冇問題!
 
另外一支唇彩個質地都係好輕盈,唔會話有好厚重嘅感覺,
 
色澤自然!仲好水水添!
 
 
到眼線液啦!Leanani眼線液我都買個兩支用,
 
 
其實真係唔使多講!係非常之讚!
 
筆芯幼細,又容易操控,
 
平時如果喜愛畫幼眼線嘅人,佢絕對係必備,
 
 
深受人氣超級名模Miranda Kerr等名人愛戴,
 
PREMIUM系列甚至奪得美國、法國、日本三國樂天NO.1的銷售佳績!
 
最後我想推介呢支Magic Ink油性睫毛膏,
 
 
我一望到已經好鍾意,
 
Magic Ink以文具起家,是日本家傳戶曉MARKER(油彩筆)品牌,
 
我嘅妝容,睫毛絕對係非常之重點來的,
 
看看效果,幾下手勢已經令到睫毛長又濃密!
 
 
哎呀!每次用呢啲包裝又可愛又好用嘅妝品真係好開心!
 
 
由三月中起,四大超人氣的藥妝產品正式在各大莎莎門市獨家發售
 
電話:2493-1112 (Versos International Ltd.)

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()