上星期就到上環差館上街24號的DayDayCook參加Oral-B的Event.
 
 
當日亦有Blogger分享做媽媽或者懷孕時曾遇到的牙肉問題,
 
其實我都係媽媽黎,我係壞孕嘅時候,都遇到麻煩的牙肉問題,
 
不過都是經常都好怕出入診所,除了產檢,
 
盡量都唔想去診所!
 
 
所以我一直都忽視呢個問題!
 
係懷孕期間,我係每晚刷牙都會有流牙血嘅情況,
 
而且凍嘢甜嘢也會特別敏感!
 
當日洗牙師Eunice亦有分享新手媽媽的護齒方法!
 
 
懷孕時,荷爾蒙分泌會產生變化,
 
增加了準媽媽出現牙肉腫脹、流牙血、蛀牙等情況的風險,
 
牙科醫生建議,女性在未懷孕前必須作一次徹底牙齒檢查,
 
確定清楚自己的口腔及牙齒健康狀況!
 
準媽媽更應特別注意牙周病、蛀牙、牙瘡、牙肉發炎、智慧齒等牙齒問題,
 
好讓牙醫及早診治以防止潛在的牙患會於懷孕時引致細菌感染影響胎兒!
 
牙科醫生亦建議孕婦仍需接受一次定期牙齒檢查,
 
以確保口腔健康!
 
當日我哋都有做牙菌膜測試,先用牙菌膜測試棒做測試,
 
 
 
 
跟住就去刷牙,再用牙菌膜測試棒做一個前後對比!
 
 
 
好明顯係見到有個分別!
 
 
粉紅色代表刷牙前有好多時牙菌膜,
 
而刷牙後就冇這個問題!
 
牙菌膜是黏附在牙齒表面的細菌薄膜,它會不斷地形成,
 
牙菌膜主要積藏於牙齦邊緣的齦溝、牙齒鄰面,
 
其實牙菌膜的積聚會引致口腔疾病如蛀牙和牙周病,
 
因此,我們要每天徹底把牙菌膜清除!
 
刷牙師亦有示範如何使用電動牙刷及正確方法!
 
 
因為電動牙刷同手動牙刷有唔同,
 
唔需要不斷地動,只要將電動牙刷放係每隻牙齒上震動兩至三秒就可以了,
 
我自己覺得刷完牙個感覺係同手動牙刷有分別的!
 
會明顯feel到乾淨好多架!
 
之後就到Norma做個健齒食譜示範啦!
 
 
 
呢個都係我哋來DayDayCook的原因,
 
三人一組一齊整紅米飯焗釀番茄,
 
 
 
 
唔好以為好難整,其實都算簡單,平日我都可以煮俾小朋友食,
 
又靚又有營養!
 
 
俾個食譜大家參考下!
 
 
另外Oral-B 3D的電動牙刷也很好,用完之後,
 
係FEEL到牙齒好乾淨,見到牙菌膜測試也知道.
 
配合3D旋轉震動技術平日較難刷到的牙縫位置也能清潔到.
 
配合埋全新 Pro Health 全方位保護牙膏效果會更好喔.
 
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()