Anubis這個品牌一直也在香港美容院內出售,
 
 
連舒適堡公司都選用該品牌替客戶做面部護理療程,
 
Anubis源自西班牙,
 
於1982年由Sainz家族創立,
 
至今超過三十年多年,
 
品牌致力於研發先進的專業美容護理技術,務求滿足每位用家需要!
 
Anubis投放大量資源研發新配方,不斷改良現有產品質素,
 
經過多年研究,製造出配方產品LIPOLIMIT FACTOR®,
 
AHA HYDROXY SYSTEM® o W-SYNERGY COMPLEX®
 
截至2015年,Anubis已遍佈美洲,亞洲,歐洲,北非及中東,
 
今次嘗試的就係這套天然乳酪燕麥保濕面霜及保濕面膜套裝,
 
 
看包裝已經覺得好吸收,因為其實我係好喜歡食乳酪,
 
 
而大家也可能會知道,
 
乳酪燕麥而具有滋養、收斂、保濕等功效,
 
不但可以增強肌膚抵抗力,又可以讓肌膚明亮有光澤!
 
加上我好喜歡乳酪味,所以收到產品時,
 
我就好心急馬上試用保濕面膜,
 
 
乳酪燕麥保濕面膜蘊含維生素,蛋白質及乳糖,
 
能抗氧化,保濕及均衡膚色.
 
一路敷好似食乳酪中,真係好香,
 
不過好乾的地方,例如鼻邊就有少少吉吉地,
 
大約敷多兩分鐘左右,肌膚適應左就無再有吉的感覺,
 
質地係較為厚身,十分滋潤,
 
 
敷15-20分鐘後,就可以清洗,
 
 
 
除了睇到皮膚白淨左,仲摸到肌膚有層膜似的,
 
 
防止水分流失,不過係這個潮濕天氣用,
 
For我這個混合性偏油的皮膚,
 
面膜就較為太過滋潤,用完後肌膚會有少許油膩,
 
所以可能較為適合冬天及乾燥天氣使用,
 
或者乾性皮膚使用!
 
而乳酪燕麥保濕面霜以天然乳酪及燕麥組成,
 
 
現在每天早晚用它,我也覺得好舒服,
 
係乳液質地,這個份量我可以面連頸搽!
 
 
不用太多!
 
用完去睡覺,也感覺好甜甜的,好relax!
 
 
 
功效分解肌膚色素,收細毛孔及高效保濕之用.
 
長期使用,肌膚也會變得更白滑幼嫩細緻喔!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Anubis SPA 乳酪燕麥保濕
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()