為肌膚形成層層鎖水屏障
 
補水確實好重要,我也講過無數次,
 
皮膚只要有足夠水份,就好自然解決好多問題!
 
最近又好開心收到Curél潤浸保濕護理系列,
 
 
我也曾經用過Curél既產品,
 
俾我感覺係好温和,好錫住我肌膚咁,
 
最重要係敏感皮膚都可以用到佢!
 
由內水潤飽滿,從外減退敏感!
 
乾燥敏感肌係好令人煩惱,
 
又會痕癢泛紅及脫皮,仲要係有機會揾不到原因,
 
因為我們身處的環境中,有機會不同既原因都能導致皮膚乾燥敏感,
 
到底哪個才是主要成因﹖乾燥天氣﹖冷氣抽乾水分﹖
 
還是因紫外線刺激變得乾燥﹖
 
Curél就有解釋:
 
真正原因就是肌膚缺乏「細胞間脂質Ceramide」
 
「細胞間脂質Ceramide」是人體內保護肌膚水分子的天然成分,
 
當肌膚缺乏「細胞間脂質Ceramide」,
 
水分會從鬆散的角質層流失並造成乾燥;
 
更令外在刺激容易入侵肌膚底層,
 
導致泛紅及痕癢等敏感情況出現.
 
日本No.1*乾燥性敏感肌膚品牌Curél首創「潤浸保濕Ceramide功能成分」有效為肌膚補充「細胞間脂質Ceramide」,
 
提供層層鎖水及屏障功能兩大保護,
 
從根本令肌膚變得水潤飽滿,同時減退敏感!
 
先講我也推介既豐盈泡沬潔面乳
 
 
 
除了保護肌膚內的天然保濕元素「細胞間脂質Ceramide」
 
泡沫仲好豐盈及細緻,
 
 
 
平日用完泡沫產品洗面,可能皮膚也會乾啲,
 
 
但它就冇啲個問題,用後仲好感覺舒爽水潤!
 
極致保濕化妝水
 
 
保濕成分(桉樹精華)能深入滲透至肌膚角質層,
 
讓肌膚回復高密度水潤狀態,有效抗禦外來刺激,
 
性質温和,使用後仲沒有任何黏膩感!
 
 
 
之後就可選擇性用返潤浸保濕淡紋精華
 
 
我就會局部使用,例如會重點搽係虎紋,眼周肌膚,
 
 
 
獨有的「角質滲透層狀鎖水配方」能為肌膚長效補水並將水分鎖緊於肌膚底層,
 
預防乾燥問題惡化並改善幼紋.
 
質地有點黏膩,但因為局部使用,感覺還可以!
 
遲一點,天氣再凍啲,皮膚容易變得乾燥,那時就需要靠佢去預防細紋!
 
最後就用返深層高效保濕面霜
 
 
 
前一陣子,天氣有兩天突然轉冷,
 
上妝也有些困難,但用了它後,上妝也貼服好多!
 
質地cream狀,係特別適合冬天天氣使用!
 
 
 
 
總括而言,我也是好推介Curél潤浸保濕護理系列,
 
温和又適合任何皮膚使用(連敏感肌也可以),價錢又不貴!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
YouTube
Instagram
Weibo
 
arrow
arrow
    文章標籤
    日本 Curél 潤浸保濕
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()