美麗既包裝不代表一切,啲句我也讚同,
 
當然我明白美麗可愛既包裝會更引人注目,
 
這個跟做人一樣道理,但如果一個人外表好美麗,
 
但係冇內涵,性格不好的,你都不會想跟他做朋友,
 
等於我們揀護膚品,好同唔好,淨睇外在冇用,要用過先知!
 
前排收到Olay新推出既經典新升級Total Effects多元修護UV防曬霜,
 
 
由於PR寄俾我的時候,
 
係一瓶冇任何標記既面霜,
 
 
PR希望我先試用,感受一下,
 
係未揭曉產品前的第一印象:
 
聞落味道淡淡清香,其實我也估到係Olay面霜,
 
 
因為我有用過它的產品,
 
有類似的香味,
 
乳霜質感滋潤,但也很易吸收,很易推!
 
 
 
用左一段時間,感覺皮膚膚質係有所改變,
 
額頭既乾紋有所減淡,至少冇從前咁明顯,
 
而且用後膚色會更加均勻,
 
主要就係剛轉天氣既時候,皮膚開始變乾既時候,
 
鼻邊開始脫皮,
 
用它可以馬上滋潤乾燥肌膚!
 
我會用來做妝前打底的隔離霜,上妝也可以貼服得多!
 
 
全新配方增添40%維他納新,比舊裝的更嫩滑,更乾爽!
 
可以高效處理導致皮膚衰老的內外問題!
 
重要係價錢只係一百多元,真係好經濟!

希望大家喜歡我今次分享!
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 

 

arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()