早前去左P&G Hong Kong「星級試用大使」活動!
 
收到幾樣產品,其中一樣就係啲枝Oral-B鑽亮拋光美白牙膏!
 
我對佢特別有興趣,
 
 
由其我剛剛才完成隱適美矯齒療程,
 
整整齊齊既牙齒雖然我很滿意,
 
可惜愈來愈黃黄的,因為我一天至少要喝一杯奶茶才安樂!
 
其實相信係女仔都會明白,若牙齒黃黃,
 
就連有時自拍都要遮遮掩掩,或者遷就角度,嘟嘴等,包括我在內,
 
講真!有時牙黃問題真係好煩,
 
係咁自拍都會不滿意!又唔敢笑得太多!
 
其實任何時刻都需要擁有美白牙齒!
 
由其係重要既宴會上,
 
咁就可以好自然地露齒笑啦!
 
化妝可以修飾面上瑕疵,但牙齒冇得去makeup遮蓋,
 
所以我對美白牙膏係好有興趣,
 
花漾薄荷口味,"枝"出黎係粉紅色架,
 
 
獨有特濃M-i-C-A複合美白粒子及閃亮因子,
 
能有效軟化鬆解牙漬,
 
 
淨白牙齒氟因子能修護並滋潤受損牙釉質表層,
 
幫助牙齒再礦化創新閃亮因子,
 
為牙齒瞬間形成水潤提亮膜,
 
防止牙漬進一步依附在牙齒表面,
 
3D White LUXE美白牙膏具去漬、拋光、鎖白功效,
 
佢果然西利,有睇我facebook也知道,
 
我收到後當晚馬上開來用,
 
很用心地刷刷刷!一路刷都感覺到同我平時用既牙膏有不同,
 
咸咸的,淡淡的薄荷味,
 
使用後連我老公都覺得我啲茶漬真係俾我刷走左少許!
 
因為漬少左,感覺也有白左!
 
 
所以回購率係100%!
 
我相信持續使用,會愈來愈好!
 
至少唔駛遮遮掩掩自拍!
 
我的奶茶漬終於有救,我唔再怕成日都飲奶茶喇!真開心~
 
產品售價:90g, $44.9
 
Websit:https://www.livingartist.com.hk/tag/oralb-3d-white
---------------------------------------------------------------
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()