上星期Cayin很高興得到邀請,
 
到Dermes嘗試激光脫毛,
 
 
先講講,Cayin從前曾做過彩光脫毛,
 
所以毛髮也少左好多,但因太忙又懶,
 
無再去做彩光脫毛,所以現在毛髮也會再長少少出來!
 
彩光跟激光不一樣,
 
彩光既光源係較分散,而激光既光源會較集中,
 
所以激光做脫毛既次數亦會較彩光少!
 
所以今次體驗主要我想感受一下用激光脫毛是怎樣的!
 
加上經常也聽到好多女朋友說,
 
Dermes脫毛真係好好,服務好,地方靚,效果又明顯!
 
所以我也好高興可以體驗一下!
 
其實好多女孩子也明白,夏天來到,
 
短褲背心就係時候出動,
 
毛髮係我們相當需要關注的地方,
 
否則給人看到,俾人叫做毛孩兒,就會好傷心!
 
Dermes有幾間分店,全部地點也是相當方便客人,
 
 
我就去左銅鑼灣時代廣場一期36樓到體驗,
 
上到去,真係好似朋友們說的,環境好舒服,地方又大又整齊,
 
 
Reception既職員會先俾啲資料及脫毛細則……等我看看,
 
 
 
讓我先了解激光脫毛是什麼來的,
 
然後講解師Pinki就會帶我入房,
 
先詢問我一些問題,
 
因為如患有癌症,嚴重疾病,皮膚病或孕婦既人
 
係不適合進行激光脫毛療程,
 
然後她再詳細講解儀器,禁忌,效果…等!
 
Dermes的專業TKS「選擇性光熱技術」,
 
 
相比其他光學原理,其能量更可集中地深入毛囊深處,
 
更有效根除毛髮,1年內進行約 6次療程,
 
有些客人已可達致永久脫毛效果.
 
每次療程能根除含黑色素毛髮約20%左右,
 
而且療程時間需配合毛髮生長週期,
 
一般相隔約6 - 8週進行1次.
 
另外我相當關注既問題就係treatment的安全,
 
pinki也詳細跟我解釋,
 
儀器輸出能量只會被毛髮中黑色素吸收,
 
因此不會影響周邊皮膚組織,
 
而且療程更榮獲美國食品及藥物管理局(FDA)及歐盟28個國家安全證明(CE),
 
質素被受肯定,安全可靠!
 
經過一輪講解,令我也清楚了解療程,會放心好多!
 
最後治療師Lu就帶我到另一房間進行treatment.
 
 
 
今次我體驗的位置係underarm.
 
 
Lu會先幫我係手到進行一個測試,
 
讓我知道激光既感覺,同埋看看我對光學有冇敏感反應,
 
然後她就幫我清潔腋下位置,
 
她真係超細心,知道我病,怕我冷,
 
還開暖床墊給我!
 
清潔完,塗上啫喱,帶上眼罩就開始treatment,
 
係療程中,我感到少少吉吉地,但這感覺絕對可以接受,
 
整個treatment大約5-6分鐘左右,其實是很快,
 
看看我做左一次treatment既效果也很明顯喔!
 
除了毛髮冇左,我看到個色素也有改善,摸落還滑左!
 
 
Lu亦相當好,係我做完treatment第二天,
 
她打電話來,問我情況如何,
 
用完treatment,其實我看到腋下位置係有點乾,
 
Lu就提我可以沖完涼後搽點lotion.
 
 
但就避免過分排汗,不宜浸泡溫泉、蒸氣浴、高溫瑜伽等!
 
體驗後,現在我終於明白為何Dermes有咁多人讚!
 
咁多客戶也相信Dermes.
 
其實Cayin好喜歡這個廣告拍攝,
 
劉心悠與dermes 100%真實客戶,
 
親身演活最美的自己!太美!
 
 
希望大家喜歡我今次分享!
 
無論試做過dermes 或者已經係dermes 客人既妳, 快D登入dermes Love Wall.
 
http://bit.ly/dermeslovewall 分享你既真實見證同用後感啦! 
 
仲可以用個app送免費療程同升級療程優惠比朋友仔,
 
只要有3個朋友試做左後,你仲會有150分友禮會積分,
 
可以拎黎換禮物包括大新銀行免找數信用卡! 
 
入面仲可以瀏覽更多用家嘅真實見證!
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
 
YouTube
 
Instagram
 
Weibo
arrow
arrow
    文章標籤
    脫毛 Dermes 激光
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()