哈哈!我又收到韓國品牌的產品啦!
 
Dr. Myers保濕鎖水精華 & 強效保濕面霜
 
 
同樣也不錯,使用左四天,
 
肌膚既水份度也很好!
 
我媽媽也跟我齊齊用,她也頗喜歡,
 
先講精華,我們每天早晚洗完面爽膚水後,
 
 
 
就用一毫子既份量搽哂成個面連頸的位置,
 
 
Gel狀質地,吸收能力也快,
 
 
適合任何缺水皮膚,
 
蘊含易滲透微細保濕粒子,輕易滲透至肌膚底層,
 
用左之後,皮膚係會變得水潤,同更飽滿,
 
亦有佛手柑油,橘皮油,天竺葵花香葉油,薰衣草,
 
海茴香及生草萃取物,
 
金黄洋甘菊,旋覆花,山茶花提取物,
 
使用時都聞到個味道有點茶花味,
 
調節皮膚既水油平衡,
 
仲係無添加二苯甲酮,滑石粉,礦物油,三乙醇胺,丙二醇,酒精及人造香料,
 
使人安心使用,
 
輪到面霜啦!我都好喜歡個面霜!
 
 
質地係柔軟奶油狀,好得意,
 
 
 
接觸皮膚時,像雪一般融化,軟綿綿咁,
 
 
個味道都真係有點奶油味,好似食得咁,哈哈…
 
 
搽上面,不但補水,仲會有層保護膜,使皮膚不會乾燥!
 
含檸檬,甜橙花,海葡萄及雪蓮提取物,葡萄柚皮油,乳木果油,薰衣草水,甜菜鹼,
 
含豐富的礦物質,維生素,蛋白質和膳食纖維,
 
幫助淨化肌膚,令肌膚變得水嫩.
 
我媽現在成日拎左去用,
 
我個人就認為啲兩枝Dr.Myers產品較適合乾性缺水皮膚及冬天使用.
 
現在用就剛剛好啦!
 
產品及有關資料由Dr.Myers提供.
---------------------------------------------------------------
 
***加入Cayin的Facebook專頁~
 
Cayin
arrow
arrow
    文章標籤
    面霜 Dr. Myers 韓國
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()