對抗衰老肌膚經常都聽到
 
當然隨着年紀增長 肌膚衰老係必然
 
但係我哋可以透過保養去延遲老化現象
 
過咗25歲之後
 
肌膚嘅問題就開始越來越多
 
例如暗黃 欠缺光澤 毛孔粗大 細紋
 
呢啲全部都係輕熟女會遇到嘅問題
 
係呢個時候就要提醒自己勤力啲
 
係護膚嘅程序絕對不可以懶
 
Kiehl’s全新再生超級精華就可以幫到我哋解決以上嘅問題
 
 
 
佢可以高效滲透至八層嘅角質層
 
塗上面後 迅速就可以吸收晒
 
入邊含有革命性11kDa微玻尿酸
 
 
 
 
同埋適應原草本複合物 包括 聖羅勒萃取 紅參精華 五味子萃取
 
質感柔滑 亦都可以改善老化跡象
 
個香味仲好好添啊
 
有啲草本嘅香味用完即刻感到成個人都冇咁疲勞
 
 
 
我真係好鍾意這個味道用咗一星期可以睇到咀邊個虎紋冇咁明顯
 
之後就睇到個膚質有所改善
 
摸落皮膚也變得幼細同埋更加有彈性
 
另外我仲要同大家推介一下佢嘅皇牌產品
 
醫學維他命C淡斑精華
 
好好用啊 我已經用咗半支啦
 
佢入邊含有活性維他命C
 
 
 
之前個生咗好多痘痘
 
遺留左好多印
 
佢好快就可以幫我淡化啲暗瘡印
 
絕對係好快見效嘅美白產品
 
所以我都即刻推介俾我媽媽用
 
除咗痘痘印
 
色斑佢都可以同樣對付到
 
我一定要keep住用
 
佢哋兩支精華都可以融入日夜護膚程序
 
亦都可以作基底液使用
 
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow
    文章標籤
    Kiehlshk 超級精華 元氣肌
    全站熱搜

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()