close
最近因為疫情嚴重
 
好多時候都要留喺屋企
 
好少時間可以護理肌膚啊
 
所以面上都生左好多粉刺同埋油脂粒
 
冇辦法啦 係屋企湊住樂樂
 
真係好難得有時間可以出去做一下Facial
 
所以角質層都好厚喔
 
今次我就要介紹一個快速可以幫皮膚去死皮嘅Facial
 
做完之後皮膚可以滑滑嫩嫩
 
又白淨又可以減淡面上暗瘡印
 
就係HydraFacial™MD Elite
 
成個過程都唔使一個鐘
 
啱晒我呢啲忙碌嘅媽咪
 
今次我就去咗位於灣仔告士打道嘅LM SKINCENTRE
 
 
 
位置都好方便啊因為很鄰近地鐵站
 
治療師先幫我做一個皮膚分析
 
 
 
之後醫生就會幫我分析我皮膚有啲咩問題
 
其實我最主要嘅皮膚問題就係缺水同埋有好多暗瘡印
 
對阿 因為之前內分泌失調所以面上都生滿咗好多瘡瘡
 
所以而家面上留咗好多暗瘡印喺度
 
今次嘅療程主要嘅功效就可以幫我嫩膚及清潔
 
都可以改善幼紋、皺紋、毛孔粗大、皮膚充血和棕色斑點的狀況
 
HydraFacial™MD Elite換膚程式採用先進專利Vortex Technology™
 
 
 
同時潔淨、去角質、抽取、保濕
 
徹底提升膚質
 
最重要HydraFacial™ MD Elite乃一種非入侵性、非手術的療程
 
所以做完之後仲可以即刻上妝㗎
 
洗完面之後就可以開始療程㗎啦
 
第一個步驟就係潔淨+換膚
 
幫我地去角質先
 
去除皮膚嘅死皮細胞
 
其實做完第一個步驟已經可以睇到皮膚白淨左
 
成個療程都冇痛嘅感覺
 
只有吸吓吸吓輕微感覺
 
第二個步驟就係用無痛吸力去除毛孔中的雜質
 
再用強效保濕劑滋養肌膚
 
最後一步融滙+保護
 
讓皮膚表面充滿抗氧化劑和多肽
 
讓肌膚煥發光彩
 
治療師俾我睇吓做完吸出嚟嘅水都睇到好污糟喔
 
 
 
證明我這段時間真係我無好好護理我嘅肌膚
 
今日來真係可以話係急救一下
 
做完之後照一照鏡都明顯見到膚色均勻有光澤
 
而且摸落都滑嫩左
 
效果仲可以keep到成個星期
 
 
 
呢個療程係適合任何肌膚
 
忙碌嘅都是女性間唔中嚟relax下都係一個唔錯嘅選擇啊
 
LM SKINCENTRE 地址:香港灣仔告士打道80號16樓 Tel: (852) 3108-9779 Whatsapp: (852) 5484 4408

網址:https://lmskincentre.com
 
---------------------------------------------------------------
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()