前一陣子
 
成日都唔夠瞓
 
皮膚真係好乾
 
用朋友不停推介我敷啲有保濕精華嘅面膜都冇咩作用
 
最後都係要出動真正好用嘅保濕精華去幫下我
 
之前我飛日本都有帶埋佢地
 
又方便我拎又衛生又保濕
 
佢地就係DermaElements 嘅DE30 維他命 B5 原液
 
 
 
 
呢支保濕精華真係好好用㗎
 
早晚洗完面爽膚水之後我就用佢
 
原液能解決「肌渴」
打造由內至外水潤海綿肌
DermaElements單是保濕系列中經已有多達 8 款原液

 
而當中我最推介嘅保濕精華就係DE30 維他命 B5 原液
 
因為呢隻保濕精華用嘅時候好易被吸收
 
只要喺護膚程序下加入原液就可以
佢係一種Skincare Partner
即係唔需要更換一整套護膚品
 
就能於肌底補充肌膚養分,加強精華嘅保濕效果,十分推介!


 
 
 
另一個推介原因就係精華有好高度嘅保濕作用,非常之水潤又易吸收
 
 
 
 
任何皮膚任何天氣我都好推介用呢隻保濕精華
 
因為皮膚係一年365日都需要補充水份
 
我成日都講
 
皮膚只要有足夠嘅水份
 
好多問題都可以解決到
 
所以勤力用保濕精華真係會靚好多
 
DermaElements一向都係針對各種皮膚問題
 
唔同膚質嘅客人都會推介用唔同嘅精華,保濕、美白、去黑眼圈等等
 
而呢支維他命B5保濕精華原液就好啱乾肌用
 
佢具有極佳的補濕及修護功效
 
可提升角質細胞的補水能力
 
 
 
即時帶給肌膚源源不絕的水分
 
降低皮膚受到外界刺激
 
更可同時預防因乾燥而形成的暗瘡問題
 
讓肌膚時刻保持健康亮澤
 
專為乾燥、粗糙及缺水的肌膚而設
 
我用左保濕精華兩日Tzone位好明顯油脂分泌少咗
 
只要有足夠水份
皮膚嘅油脂分泌都會從而減少
 
毛孔亦都會細返啲
 
而上粉底之前我都會推介大家用保濕精華打底先,會貼好多咁皮膚先會靚㗎嘛
 
而家有個保濕精華推介優惠比大家
 
於 2020 年 2 月 1 日至 4 月 30 日期間
 
可以優惠價 HK$380
 
惠顧 6 支裝維他命 B5 原液
 
埋單用埋我嘅PROMOTION CODE「cayin」介免運費
 
一齊親身試下呢支保濕精華有幾好用啦!
 
優惠適用於 DermaElements 網上商店及專門店

 
 
香港銅鑼灣告士打道280號世貿中心G015舗
 
九龍尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場1期1樓132A號舖
 
 
---------------------------------------------------------------
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()