我用咗半支有多啦
 
好好用啊真係
 
前嗰排因為壓力好大所以成日都瞓唔到
 
經常性失眠
 
第二朝起身見到個面色真係好唔開胃
 
再近睇 皮膚嘅毛孔又大 又有好多暗瘡印
 
眼邊嘅皺紋又勁 唉... 好sad
 
直到我開始用IPSA更生活化保濕乳液
 
 
 
 
非常好用㗎我都幾肯定我會再回購
 
有時工作一整天回到家 一落妝見到好明顯個皮膚好暗黃
 
好攰!現代人唯有每天從百忙中抽取時間來呵護自己的心情與情緒
 
所以” MEtime”
 
 
 
屬於自己的減壓時間變得愈來愈重要
 
我自己每晚都會抽小小時間做下放鬆
 
俾自己皮膚抖一抖!
 
浸下浴敷下面膜
 
都可以幫助心身疲累既自己
 
IPSA一直追求簡約而不簡單的生活宗旨
 
就如今次的皇牌產品Metabolizer更生活化乳液
 
含有17種配方
 
 
 
 
針對不同的肌膚問題
 
維持穩定細胞的代謝節奏
 
確實用完後 肌膚即時睇到穩定返
 
 
 
用咗一星期左右 我已睇到慢慢回復返細緻有光澤
 
毛孔也愈來愈細 細紋也變得無咁明顯
 
記僅每次配合用專屬化妝棉使用
 
 
 
輕抺時又好像可以同時抹走死皮
 
皮膚變得細滑左
 
IPSA特設有一部為客人分析肌膚狀態的IPSALYZER皮膚分析儀
 
客人可透過分析結果
 
製訂個人的護膚recipe
 
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()