close
點先令到皮膚KEEP得好
 

一年四季都需要做的就係補水
 

皮膚一有足夠水份就會自然少咗好多好多問題
 
尤其是而家呢啲咁乾燥嘅天氣
 
我差唔多都敷足七日Mask
 

日日敷 保濕面膜係屋企來講係少不免嘅
 

但係精華一樣都係
 

咁我要介紹呢一盒Bioderma Matricium再生水
 
 
 
 
 
比肌底液層次更高濃度
 
 
 
佢有60多種再生養分
 
主要功效係可以促進表皮及真皮細胞健康
 

可以促進新陳代謝
 
用咗佢之後再用任何嘅精華都可以更加吸收
 
仲有醫學證實,連續使用12日
 
D細胞會自我修復,激活再生,甘肌膚自然回復彈、滑、水嫩,我都好期待
 
仲有啊 佢嘅包裝好方便我帶去旅行啦
 
嚟緊去日本滑雪我一定會帶佢㗎
 
 
 
佢可以修復肌膚
 
快速咁舒緩絳紅
 
仲可以令膠原再生
 
每日一支 早上用半枝 晚上用半枝
 
洗完面爽膚後倒手中直接搽上面
 
透明水狀質地好容易比皮膚吸收
 
 
 
記僅開咗之後12小時內要用晒佢啊
 
佢可以全面使用
 
包括眼嘅位置同埋頸嘅位置
 
用咗佢之後再上妝都貼服好咗的
 
另外我都要推介一下Bioderma激活水循環精華
 
 
 
我好鍾意佢個香味而且質感清爽保濕
 
持久水凝透亮
 
 
 
含專利配方Aquagenium®刺激天然「水營管道」
 
可提升自我保濕能力
 
同埋維他命PP及透明質酸成分
 
鞏固肌膚屏障
 
夜晚用完之後第二朝個皮膚都可以keep住好水潤㗎
 
宜家click 入優惠link, 仲有Bioderma個皇牌紅水送添啊,超抵買

https://www.gratus.com.hk/s/69KDXC
 
---------------------------------------------------------------
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()