close
olay (P&G)
 
Olay嘅產品好多我都讚不絕口
 
包括面霜、精華、眼霜
 
我都用緊佢
 
今次介紹呢兩枝都唔會陌生
 
因為我自己都用緊
 
每年夏天嘅時候我都會曬到好黑
 
去到冬天我就會好勤力咁去美白
 
再加上冬天天氣好乾燥
 
所以皺紋都會明顯睇到
 
所以我會好勤力保濕同埋美白
 
Olay Retinol ProX 抗皺精華及ProX 淡斑精華
 
可以話係我而家用緊嘅孖寶
 
Olay Retinal ProX 抗皺精華首創科研級Retinol Pro
 
 
 
功效比傳統Retinol高1.4倍
 
從底層減淡5大紋
 
Keep住用可以見到皺紋真係明顯減淡左
 
 
 
 
我係針對額頭嘅火車軌同埋虎紋
 
如果唔想全面用
 
可以局部使用
 
我有時會用你塗喺頸嘅位置
 
佢幫我減淡頸紋一樣係好work
 
另外Olay美白精華一樣係我嘅大愛
 
 
 
 
我自己都唔知用咗幾多枝
 
ProX 淡斑精華含有5% B3 及糖海帶珍稀成分
 
佢可以好快咁幫我減淡暗瘡印
 
用咗一個星期
 
成個膚色都會明顯睇到白淨好多
 
所以我都好推介比身邊嘅朋友使用
 
最重要就係質地一啲都唔會油淋淋
 
好快就被皮膚吸收
 
每次洗完面使用之後再塗返防曬就ok
 
 
 
依家仲有優惠添
 
優惠連結:
 
http://bit.ly/2YkLPJS
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()