今日我要介紹一隻好好用嘅面膜
 
我都差唔多用咗半平瓶啦
 
唔知仲以為我攞嚟食添
 
用得咁快 因為太好用
 
就係Kiehl’s 的新產品
 
 
 
牛油果面膜
 
其實平時我自己都好鍾意食牛油果
 
用佢來做成面膜同樣都好吸引
 
 
 
我用完之後真係愛上左
 
面膜質感尤如天然牛油果肉
 
揉合高濃度牛油果精華、牛油果油及月見草油
 
富含豐富奧米加成份
 
能即時為肌膚鎖緊水份,滋養保濕
 
用完之後皮膚真係好有光澤
 
而且會發現鼻翼旁嘅黑頭都少咗好多
 
每次洗完面以手指沾出適量面膜
 
 
 
 
並於指尖間暖和
 
一定要做呢個步驟架
 
如果唔係就好難塗上面
 
喺肌膚敷上一層厚而均勻的面膜
 
記住要避開眼部位置
 
等待15分鐘後以打圈手勢用清水洗淨
 
再輕輕印乾臉龐
 
每個星期可以用兩至三次
 
另可配搭牛油果眼霜
 
進一步保濕修護敏感的眼周肌膚
 
仲有佢個限量版面膜按摩刷
 
 
 
 
佢可以打圈按摩 促進養份吸收
 
就係敷完15分鐘面膜後
 
再用水沾濕按摩刷毛
 
喺面部由內至外打圈按摩
 
令肌膚全面吸收營養
 
按摩完
 
最後用清水將刷毛沖洗乾淨
 
掛喺乾爽嘅地方晾乾
 
平時亦都可以當佢係洗面刷
 
可以喺鼻翼嘅兩邊或者T字位加強按摩
 
用完之後即刻乾淨好多㗎
 
 
 
 
Yeah 牛油果控一於帶哂佢地返屋企
 
令皮膚完全享受牛油果帶嚟嘅無比滋養修護
 
---------------------------------------------------------------
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()