close
當我上星期照鏡時
 
我好想馬上跑去買枝粉底液
 
因為我打左幾日邊爐又好夜睡覺
 
個面除了好多粒粒
 
還有好欠缺光澤 望上去好累
 
成個黃面婆咁
 
無辦法啦 條路自己揀 咁我要預左
 
放肆過後 未必會有後果
 
不過幸好收到兩盒bb cushion
 
我馬上打開 有一盒還配埋遮瑕膏
 
太好 馬上用 效果我也頗滿意
 
所以我今日要介紹它們
 
 
 
我依而MAKEUP時間越來越短
 
寧願集中應對容貌最基本的膚色部分
 
我好渴求塑造好自然的感覺
 
擁有水潤無瑕的肌膚
 
Lancôme的最新成員Blanc Expert Cushion Urban Duo Palette
 
 
 
是締造無瑕美肌必備的二合一產
 
所向披靡的配方以原裝Blanc Expert Cushion為基礎
 
加配柔滑遮瑕膏
 
發揮雙重功效
 
隨時隨地防護及肌膚
 
先用柔滑遮瑕膏針對性修正黑眼圈及其他瑕疵
 
再抹上粉底液 好方便
 
 
 
最靚係粉餅藏身於綴上金色玫瑰標誌的奢華纖薄純白粉盒中
 
帶去街也好開心
 
同時為肌膚深層保濕
 
一抹膚色馬上變得均勻
 
而且感覺水潤又好有光澤
 
 
 
配合SPF-36防曬功效
 
從而發揮保護功能
 
 
而Blanc Expert Cushion的保濕粉底換上全新升級配方
 
在女士的護膚步驟中
 
這款氣墊粉底專為均勻膚色而研製
 
同時為肌膚深層保濕
 
Blanc Expert Cushion的全新配方完美切合現代女性忙碌的生活
 
 
 
發揮24小時保濕功效
 
 
 
令肌膚水潤飽滿
 
 
 
用後膚質變得細緻
 
真係美肌的必備神器
 
---------------------------------------------------------------
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()