見到嗰陣時就諗起咁快又一年嘅
 
所以話時間過得幾快
 
又就快到聖誕節啦
 
Kiehl’s推出咗限量版聖誕月曆
 
 
 
正常應該我見到會好興奮
 
係呀我係好興奮
 
不過我唔知點解樂樂仲興奮過我
 
可能因為好colorful啦同埋月曆設計如聖誕故事書
 
 
 
仲有故事㗎 分為四章
 
主要講述 Mr. Bones為了節日而
 
返回Kiehl’s的發源地紐約藥房的歸家旅程
 
內有23款大熱產品精裝版試用裝
 
 
 
 
更有具收藏價值的Mr. Bones襟章
 
 
 
樂樂用咗5分鐘嘅時間同我拆晒佢
 
然之後再拎埋我個襟章小扣針走 佢仲好鍾意
 
10月24日則開始公開限量發售
 
買滿HK$500,即可以HK$495換購
 
Kiehl’s限量版聖誕月曆乙份
 
數量有限,售完即止
 
#Cayinbeauty
#聖誕2019
#聖誕倒數月曆
#AdventCalendar
#KiehlsAdventCalendar
#Kiehls聖誕倒數月曆
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()