年紀愈大

面部鬆弛嘅問題就會日益嚴重

有陣時唔夠瞓

或者捱夜通宵工作

我一照鏡就會覺得自己好差

我曾經聽過一個醫生嘅講述

就係其實肌膚就好似一張床辱咁

瞓得耐 入邊嘅彈弓同棉花就會有損耗

就會冇以前咁有彈力

我哋嘅肌膚問題同樣道理

骨膠原不斷流失

就好似入邊嘅彈弓棉花咁

所以我哋一定要更加努力去令到佢冇咁快損耗

抗衰老係每個女性都需要做嘅工作

之前我就去咗AP MEDICAL尖沙咀美麗華醫學美容店到

就係好多人都會問我邊間美容院好呢?

所以你問我AP MEDICAL好唔好?

AP MEDICAL 會跟客人說明服務療程收費

明碼實價的

不會像一些美容黑店般胡亂收費

過程也沒有硬銷療程
 

 

 

 

 

 


做Liftera V 無針埋線

佢以點陣式聚焦超聲波技術

 

 

 

 


深入肌膚4.5mm筋膜層

瞬間激活皮膚膠原層及筋膜層

刺激膠原收縮、增生及重組

可能好多人都會問 會唔會痛啊?

我自己本身都係一個好怕好痛嘅人

所以我治癒師都好好咁樣講解我聽

佢係最新TDT熱擴散技術,無創傷無痛感

 

 

 

 

 


隱形能量線埋入肌底

建構出膠原彈力網絡

旋渦點陣式發放熱能

細緻覆蓋每寸肌膚

所以做嘅時候只感覺到暖暖地

係做聚焦超聲波滲透至4.5mm的頭既時候

感覺會帶少少

由其係額頭嘅位

所以係治療期間 治療師一直問我會唔會感覺好大

但我一直也覺得ok

4.5mm直達筋膜層

有啲人會覺得有少少痹痹地嘅感覺啊

在不傷害表皮的情況下

即時可以有效提拉緊緻

塑造V面

我做咗半邊面已經睇到效果啦

 

 

 

 

 


減淡皺紋、收緊雙下巴、收細毛孔的效果可以即時睇到

返到屋企要勤力敷面膜

大約第三日就會開始摸到肌膚慢慢有彈性

真係好多都是女性嘅好幫手

療程大約只需要一個小時左右

真係用一個lunch都可以做到!

仲要無創傷性、零痛感、無復元期

可以即日化妝

現在只需要$588就可以做1次<無針埋線療程>

預先付款仲會減多$100

但要記得到2019年11月30號就截至

趕快去登記吧!

登記時揀返由「KOL/Blogger」得知此優惠信息

更會獲贈神秘小禮物1份😍

登記連結: http://bit.ly/2YGxHxb

 

 

 

---------------------------------------------------------------

 

 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()