轉天氣啦又
 
我每年一轉天氣
 
皮膚就要時間適應
 
會dry一排 係定律黎
 
所以我呢個時間一定係好勤力敷mask
 
最近我就用埋睡眠面膜
 
 
 
在過去17年

LANEIGE業務已遍佈500多個城市
 
細胞修復補濕睡眠面膜 拯救缺水肌
 
專利天然森林酵母
 
專為疲憊肌膚進行細胞修復
 
其修復力為積雪草的111%
 
紓緩乾燥泛紅
 
我連續三天也用佢
 
含維他命B5
 
可深層補濕,鎖住肌膚水份
 
仲不含9種刺激成分
 
溫和親膚,天然抗敏
 
乳霜質感
 
 
 
 
 
不黏頭髮與沾污枕頭
 
而另一個係皇牌水亮補濕睡眠面膜
 
專利Sleeptox™️水源排毒科技
 
激活排毒基因,深層淨化肌膚
 
含月見草水精華、罕薩山杏精華
 
強效補濕鎖水
 
啫喱質地非常清爽
 
 
 
兩者都好好用
 
若果我皮膚當日曬完or laser facial完
 
我必定會用細胞修復補濕睡眠面膜
 
因可深層補濕
 
因為可以加速幫肌膚修復
 
第二天訓醒一照鏡
 
毛孔也細啲
 
化妝上粉底也很貼服
 
 
 
舒緩及鎮靜肌膚又可減退泛紅
 
我好推介的睡眠面膜
 
由即日起至2019年11月24日
 
更可以$225於網上商店購買1套3件(聖誕特別版)皇牌睡眠面膜旅行套裝
 
立即到網店購買啦!https://bit.ly/31ZoL4l
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()