close
其實自從生咗小朋友之後
 
我覺得身體都出現咗好大嘅變化
 
再加上踏入三字頭
 
皮膚好多時都會出現暗黃鬆弛
 
毛孔粗大
 
如果捱夜嘅話仲更加容易有衰老嘅現象
 
除咗護膚品之外
 
其實飲食方面都可以幫幫忙㗎
 
仲有額外嘅內外美容都係凍齡嘅關鍵
 
今日我就要介紹呢個Bb Rich Placenta胎盤素美顏飲
 
 
 
其實係有留意開我博客都知道
 
我都有用開Bb LABORATORIES 嘅精華原液
 
好好用㗎
 
專針對肌膚不同嘅問題
 
依家有埋胎盤素美顏飲
 
每天一瓶
 
飲前先搖勻
 
 
 
 
 
 
如果可以 擺入雪櫃冷藏後味道仲好
 
 
 
 
豐富美容成分
 
改善各種肌膚問題
 
由內而外散發健康水潤美
 
Bb Rich Placenta 胎盤素美顏飲
 
一盒有10支
 
 
 
 
1支蘊含高達35,000mg胎盤素
 
自古以來,胎盤素都被視為美麗和健康之源
 
早在秦朝,秦始皇已使用胎盤素保持青春
 
其實除了使用正確護膚品外
 
更應從體內進行護理
 
提升身體機能,改善循環系統
 
入面蘊含蛋白質、凝血因子、
 
紅血球生成素、多醣體、卵磷脂、
 
維他命、酵素等各種美肌必備的氨基酸和生長因子
 
採用先進的醫療等級分子分化法
 
提取胎盤裡真正對肌膚有幫助的細胞生長因子
 
如「表皮細胞增殖因子」(EGF)及「纖維芽細胞增殖因子」(FGF)
 
經醫學實驗証明,能活躍細胞
 
加速細胞的增殖、分化、更新再生
 
顯著提升肌膚及身體免疫機能
 
維持肝臟健康,促進新陳代謝,排走毒素及多餘水分
 
 
 
 
特別適合長期捱夜、喝酒或飲食不勻、膚色偏黃暗啞人士
 
 
 
我覺得飲咗兩星期左右
 
感覺身體都有啲變化,精神好左,冇咁易攰
 
除咗去廁所好左之外
 
我覺得朝頭早起身水腫嘅問題都有改善
 
皮膚呢排都有改善,感覺水潤有彈性
 
面色望落去好咗啲呀,冇咁暗啞
 
長期飲用,皮膚同身體都可keep 住青春、健康
 
依家胎盤素美顏飲買4送一
 
(優惠期有限,售完即止)
 
優惠價HK$ 2,400 (原價HK$3,000)
 
 
港澳指定獨家經銷商,所有產品由日本直送到港,100%正廠正貨
 
Instagram:bb_lab
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()