老老實實
 
我有時好攰好攰既時候
 
每早訓醒完照鏡
 
都覺得皮膚又黃黃的又暗啞
 
毛孔又粗大 唉 黃面婆就係這樣
 
所以我要努力吧
 
今日要告訴大家
 
我們的皮膚其實藏有很多毒素
 
沒有做好面部排毒的工作
 
其實用幾多護膚品也爭啲爭啲
 
為何有毒呢?
 
因為自由基
 
環境污染、抽煙、喝酒、不正常生活作息等
 
都會嚴重影響自由基生長速度
 
無錯 所以今天我要介紹我手上這枝IPSA 全新面部排毒去腫產品Serum 0
 
 
 
我都用左差唔多成個月
 
我感覺都好好
 
佢可以幫我排走肌底毒素
 
促進新陳代謝及血液循環
 
重拾透亮小顏
 
係丫 每日朝頭早洗完面之後就用佢
 
 
IPSA Serum 0 緊致淨肌排毒精華
HK$700/50ml
 
用一個按摩排毒法
 
可以叫做面部通淋巴
 
其實人的面部有近六百個神經點
 
而我們係可以通過按摩來刺激這些神經點
 
 
 
再加埋IPSA Serum 0含有楊桃精華
 
可有效舒緩淋巴系統
 
幫助排走肌膚多餘水分
 
改善肌膚水腫
 
我自己用左咁耐
 
其實每朝早只需要花2至3分鐘按一按
 
咁就可以令到之後嘅妝容更加貼服
 
塊面亦都更加V
 
我建議可以配合流金水可以加強保濕
 
令肌膚更水潤小顏
 
讓肌膚更有彈性 更有光澤

 
IPSA TTR Aqua W 生肌水源素
HK$320/200ml

Serum 0質感輕爽
 
塗上面上 很容易被皮膚吸收
 
加上呢排天氣咁乾燥
 
一下子就被皮膚吸收晒啦
 
 
 
 
用完後仲可以令後續護膚品更好吸收
 
記住呀 減少毒素的堆積
 
係可以以增強細胞天然的再生與排毒功效
 
所以呢排個肌膚都改善咗好多
 
 
 
望落都更有彈性更水潤
 
而家免費登記升級版IPSALYZER肌底毒素測試
 
就可以換領全新Serum 0體驗裝
 
https://bit.ly/2m1zrPN
---------------------------------------------------------------
 
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()