雙眼係我地既靈魂之窗
 
我自從生咗樂樂之後
 
眼袋嘅問題都越嚟越嚴重
 
因為長期都欠缺睡眠
 
黑眼圈同埋眼袋得好勁喔
 
所以我要決定去搞一搞佢
 
我成日聽身邊朋友講BTL 眼袋槍
 
所以我今日也到尖沙咀美麗華廣場的RNC Beauty做BTL 眼袋槍
 
 
 
 
店內環境也很優美舒適
 
地點也很交通方便
 
距離地鐵站好近
 
入到房間 換好衫就放鬆享受美麗的時刻
 
 
 
 
其實Ultra 360™ 膠原科技係極射頻 + 超聲波
 
 
 
所以感覺係不會痛
 
過程只會有暖暖嘅感覺
 
超舒服的
 
我中途還訓左覺 爭點連相機也拿不住跌落地><
 
我真係好好訓!
 
先塗上啫喱 及用膠紙遮住雙眼
 
 
 
就用360°全方位眼部探頭
 
慢慢在眼周打圈
 
刺激及活化肌底細胞
 
激發骨膠原再生
 
治療師一路幫我做療程嘅時候
 
一路都問我會唔會太熱
 
但我已舒服到訓埋 哈哈
 
佢除咗可以改善眼袋
 
亦可改善眼紋及眼部浮腫的問題
 
比一般眼袋槍能量滲透+30%
 
而且有FDA和CE認證
 
全球唯一FDA認證超聲波融合單極射頻
 
療程舒適度提升
 
而且完全不用恢復期
 
療程後只會有少少紅紅地
 
 
 
但係過咗15分鐘左右就退了
 
又可以即時睇到效果
 
眼袋確係收細左!
 
做完之後一起身就可以係間房嗰度照住鏡化返妝
 
好方便喔
 
 
網上預約 http://bit.ly/2xfwayE RNC Beauty ☎ 2986 6298 📲 5699 9329 🌿 尖沙咀美麗華廣場A座6樓609室
 
---------------------------------------------------------------
 
arrow
arrow

    Cayin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()